Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حسرت زیزو برای جامی که هرگز نبرد؛ چهارمین تلاش برای جام پادشاهی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان به عنوان مربی رئال مادرید چهارمین فصل حضورش در کوپا دل‌ری امشب تجربه خواهد کرد که برای او مهم شمرده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید امشب در حالی در بازی‌های کوپا دل‌ری به میدان می‌رود که این چهارمین فصل زین الدین زیدان برای هدایت رئال مادرید است که در این جام، ناکام مانده است و حتی در دوره بازیگری‌ نیز نتوانست به این جام دست یابد.

این مربی فرانسوی سه لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی لالیگا سانتاندر، دو سوپرکاپ اروپا، دو سوپرکاپ اسپانیا و دو جام جهانی باشگاه را کسب کرده اما در کوپادل ری مربی موفقی نبوده است.

نه تنها این بلکه با شکست‌های دردناکی که در راهش رقم خورده برای او به یک تورنمنت دشوار تبدیل شده است.

در سه تلاش قبلی، رئال مادرید زیدان هرگز از مرحله یک چهارم نهایی کوپا بالاتر نرفته است.

در جنوری 2017 رئال مادرید در حال شکار سه گانه تاریخی لالیگا سانتاندر، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا بود، در حالی که سوپرکاپ اسپانیا و جام جهانی باشگاه‌ها در راه بودند اما سلتاویگو این تیم را از گردونه مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری با نتیجه مجموعی 4-3 کنار زد.

کابوس کوپا سال بعد در همان مرحله ادامه یافت و این بار لگانس موفق به حذف رئال شد. این دو شکست اخیر با ناامیدی از عملکردهای دیگر، عواقب زیادی داشت و این چیزی است که زیدان نمی‌خواهد در این فصل به خطر بیفتد، به خصوص که آنها از اتلتیکو مادرید در لالیگا سانتاندر عقب هستند و در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی بسیار نزدیک می‌باشند.

امشب رئال با هدایت زیدان در مصاف با تیم گمنام آلکویانو بازی می‌کند که این بازی در زمین حریف انجام خواهد شد و زیدان تقریبا شانس پیشتری برای صعود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала