Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن 2 فرایبورگ 1؛ میزبان جان داد تا برد

© AP Photo / Matthias Schraderبایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان شب دشواری را پشت سر گذاشت و به سختی از سد فرایبورگ عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در شانزدهمین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال آلمان بایرن مونیخ در الیانز آرنا از فرایبورگ میزبانی کرد و به سختی توانست 2-1 به برتری دست یابد.

در این بازی ابتدا رابرت لواندوفسکی در دقیقه 7 روی پاس توماس مولر دروازه تیم رده هشتمی جدول را باز کرد.

در ادامه این گل خوشحالی را از رختکن بایرن گرفت زیرا سرژ گنابری در دقیقه 27 دچار آسیب دیدگی شد و لروی سانه به جای او وارد زمین شد. نیمه اول با شیرینی و تلخی‌اش 1-0 به سود بایرن ختم شد.

در نیمه دوم اما امیر ابراشی بازیکن حریف دچار مصدومیت شد و تعویض گردید. پس از او مربی فرایبورگ سه تعویض دیگر نیز انجام داد که نتیجه بخش بود زیرا نیلس پترسون تازه‌وارد (دقیقه 61) با پاس نیکولاس هوفر به زیبایی با یک ضربه سر دروازه مانول نویر را در دقیقه 62 باز کرد و همه چیز مساوی شد.

پس از این گل مهمان روحیه گرفت و بیشتر روی دروازه نویر نزدیک می‌شد تا این‌که لروی سانه بلند پرید تا پاس هم تیمی‌ خود را از مدافعان حریف گرفته و به توماس مولر برساند و ستاره آلمانی نیز آنرا به زیبایی وارد دروازه کرد تا حساب کار 2-1 شود.

پس از این گل دو تیم مساویانه کار را دنبال می‌کردند اما توپی دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی 2-1 به سود میزبان خاتمه یابد.

بایرن مونیخ با برتری در این بازی 36 امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول بهتر ساخت اما فرایبورگ با 23 امتیاز و تفاضل بهتر در رده هشتم باقی ماند.

این در حالیست که در ادامه این بازی‌ها امشب اینتراخت فرانکفورت از شالکه 04 میزبانی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала