Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم و ناراحتی دشان از بنزما هنوز پا برجاست؛ سرمربی خروس‌ها بار دیگر به ستاره رئال تاخت

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés
Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، بار دیگر به بنزما حمله لفظی کرد و مدعی شد که هنوز از کریم ناراحت است و حریف‌های زشت او را فراموش نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بنزما از سال 2015، به دلیل اخاذی از والبونا  به تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت نشده است و به نظر می‌رسد دیگر شانسی برای بازگشت به جمع خروس‌ها ندارد.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد نصری از دشان در حمایت از بنزما

این بازیکن با سرمربی تیم ملی فرانسه رابطه خوبی ندارد و باری دشان را متهم به نژاد پرستی کرده و مدعی شده بود که به دلیل اینکه او اصالت الجزایری دارد، به تیم ملی دعوت نمی‌شود. موضوعی که سبب مشکلات فراوانی برای دشان شد و خانه این سرمربی مورد هجوم فرانسوی‌های الجزایری تبار قرار گرفت.

اخیراً شایعات به وجود آمده بود که گویا بنزما بار دیگر به تیم ملی فراخوانده خواهد شد اما به نظر می‌رسد تا زمان حضور دشان در تیم ملی چنین موضوعی منتفی است زیرا سرمربی تیم ملی هنوز از مهاجم رئال مادرید ناراحت است.

دشان به RTL در این مورد گفت:" آن مصاحبه تاثیر زیادی روی زندگی من گذاشت و شاید آن حرف‌ها با گذشت زمان کمی فراموش شود، اما من نمی‌توانم آن را به طور کامل از یاد ببرم. مسئله فقط مصاحبه بنزما نبود و حرف های دیگری نیز از سوی افراد دیگر گفته شد که منجر به رفتارهایی خشونت آمیز شده و زندگی خانواده من را تحت تاثیر قرار داد. این حرف ها برای من این غیرقابل قبول است و گفتن چنین حرف‌هایی می تواند منجر به خشونت کلامی و جسمی شود. من عواقب زیادی را برای این حرف ها تحمل کردم، ما نمی توانیم آن روزها را فراموش کنیم و هرگز هم فراموش نخواهم کرد."

این در حالی‌ست که حرف‌ها بنزما از سوی کانتونا نیز تایید شد و این بازیکن سابق فرانسوی نیز از کریم و بن‌عرفا در آن زمان حمایت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала