Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف بر سر تمدید قرارداد؛ احتمال بازگشت «گرت بیل» به رئال قوت گرفت

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل ستاره تاتنهام Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс
گرت بیل ستاره تاتنهام  Футбол. Чемпионат Европы - 2016. Матч Россия - Уэльс - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه تاتنهام برنامۀ برای تمدید قرارداد کاپیتان تیم ملی ولز، برای فصل دوم ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل، ستاره ولزی حال حاضر تاتنهام تابستان امسال به صورت قرضی به شمال لندن منتقل شد.

Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نفرین شده ولزی؛ تاتنهام هم از گرت بیل راضی نیست

این انتقال اما برخلاف آنچه که در شروع انتظار می‌رفت موفقیت آمیز نبود و مصدومیت‌های او در تاتنهام هم ادامه داشت. اکنون روزنامه «تایمز» خبر داده که باشگاه لندنی تصمیمی برای تمدید قرارداد قرضی بیل برای فصل دوم ندارد و او به احتمال بسیار زیاد برای گذراندن آخرین فصل قرارداد خود با رئال مادرید به پایتخت اسپانیا بازخواهد گشت تا رئال مادرید بار دیگر در تابستان با مشکل فروش او روبرو باشد.

بیل در چند فصل اخیر از ستاره سانتیاگو برنابئو به بازیکنی نیمکت نشین در رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان تبدیل شد. مصدومیت‌های متعدد و حواشی رخ داده پیرامون این بازیکن باعث شد که او محبوبیت خود در بین هواداران این تیم را نیز از دست بدهد و گفته می‌شود هیچ بازیکنی در این تیم به اندازه او با سوت‌های اعتراضی از سوی هواداران روبرو نشده است.

این در حالی بود که او جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید و اعتماد زیدان را نیز از دست داده بود و به ندرت حتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت. از سوی دیگر دستمزد بالای او کار را برای انتقال قرضی و حتی فروشش سخت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала