Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماریانو تنها گزینه زیدان پس از بنزما

© REUTERS / Juan Medina Матч "Реал Мадрид" - "Барселона"
 Матч Реал Мадрид - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جدایی یوویچ سبب شد تا ماریانو دیاز ستاره دومنیکنی-اسپانیایی رئال به تنها گزینه جانشینی بنزما در نوک خط حمله برای زیدان بدل شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازگشت لوکا یوویچ به صورت قرضی تا پایان فصل به اینتراخت فرانکفورت، ماریانو دیاز را به تنها گزینه جایگزین بنزما در نوک خط حمله معرفی کرد.

مُهاجم اسپانیایی-دومنیکنی همراه با کریم بنزما گزینه 9 خالصی است که مادرید در ترکیب خود خواهد داشت و از این پس انتظار می‌رود سهمیه دقایق بیشتر و قابل توجهی به دست آورد.

ماریانو که به دلیل برجستگی مطلق کریم بنزما بیشتر روی نیمکت بوده به سختی در برنامه زیدان جا باز کرد و تنها 204 دقیقه از 5 بازی را به دست آرده که تنها در دوبازی از ابتدا به میدان رفته است. ماریانو فقط یک گل به ثمر رسانده که باعث شد دروازه مادرید در ورزشگاه لا سرامیکا باز شود. با وجود شروع به عنوان '9' سوم در مسابقه پشت بنزما و یوویچ، ماریانو هم در سال گذشته و هم در سال جاری بالاتر از ستاره صربستانی قرار گرفت که وی به دلیل عمده مشکلات جسمی و ناسازگاری از ترکیب بیرون شد.

کریم بنزما در طرح زیدان بسیار ضروری است تا جایی که مربی او را تا جایی که می‌توانست در این فصل و فصل قبل تحت فشار قرار دهد. این شمار 9 33 ساله بازیکن ترکیب اصلی است که در 21 مسابقه از 24 بازی ممکن را به میدان رفته و فقط به دلیل مصدومیت در سه بازی غایب بوده است. در کل او 1814 دقیقه بازی کرده و 9 بازی متوالی دارد و کاملاً همه چیز را انجام می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала