Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی را می‌خواهیم

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو کومان در نشست خبری بعد از دیدار شب گذشته تیمش مقابل سوسیه‌داد از هدف این تیم برای قهرمانی در سوپر جام اسپانیا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، اولین دیدار نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا بین بارسلونا نایب‌قهرمان لالیگا و رئال‌سوسیداد فینالیست جام حذفی برگزار شد که پس از تساوی یک-یک در 120 دقیقه، این کاتالان‌ها بودند که 3 بر 2 در ضربات پنالتی برنده شدند و به فینال رسیدند.

​در همین حال رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی حاضر شد و از عملکرد شاگردانش گفت: 

"هافبک های ما باید در زمین حریف حضور داشته باشند و خوشبختانه دی یونگ در مسیر درستی قرار دارد و امروز هم گلزنی کرد .حضور مسی در فینال؟ نمی دانم، باید صبر کنیم و ببینیم. تراشتگن کلید (پیروزی) ما بود. او 3 پنالتی نخست حریف را دفع کرد کمک زیادی در راه رسیدن به فینال به ما رساند. آرائوخو در مدتی کوتاه توانسته پیشرفت زیادی داشته باشد، به خصوص در حفظ خونسردی و شخصیتش. او علاوه بر این کیفیت بازی با پایش را هم بالاتر برده است. رونالد در مسیر خوبی قرار گرفته و البته که هنوز هم جا برای پیشرفت دارد؛ او به مانند مینگزا آینده این باشگاه محسوب می شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала