یوتیوب هم مخالف ترامپ شد

© Carlos Barriaترامپ: بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند
ترامپ:  بایدن حق ندارد ادعای پیروزی در انتخابات را مطرح کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی تصمیم شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیسبوک برای مسدود کردن حساب کاربری رئیس‌جمهوری آمریکا، یوتیوب هم اعلام کرد که کانال وی را به مدت حداقل یک هفته تعلیق می‌کند.

به دنبال تحریم و قطع دسترسی دونالد ترامپ از شبکه های اجتماعی همچون توئیتر، فیسبوک و قطع سرویس گوگل ، اکنون تنها شبکه اجتماعی مهم باقی مانده بر روی اینترنت، «یوتیوب» نیز با اعلام آنکه برخی از کلیپ های ویدئویی انتشار یافته بر روی کانال «دونالد  ترامپ» حاوی پیام های خشونت آمیز است اقدام به تعلیق این شبکه کرد.

به این ترتیب، آن طور که یوتیوب توضیح داده است، مدیر این کانال دست‌کم به مدت یک هفته قادر به گذاشتن ویدئوی جدید یا پخش زنده نخواهد بود، گرچه کانال باز است و می‌توان ویدئوهای موجود را تماشا کرد.

Президент США Дональд Трамп во время выступления в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
توییتر حساب کاربری ترامپ را برای همیشه مسدود کرد

در بیانیه یوتیوب آمده است که ویدئو یا ویدئوهایی هم متعلق به روز سه‌شنبه که مروج خشونت بودند از این کانال حذف شده است.

چهارشنبه هفته گذشته عده زیادی از حامیان دونالد ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند، حمله‌ای که در نهایت پنج کشته بر جای گذاشت.

یک روز بعد فیس‌بوک و اینستاگرام اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند حساب کاربری آقای ترامپ را فعلا به‌طور نامحدود و دست‌کم تا پایان دوران ریاست جمهوری او مسدود کنند.

یک روز بعد هم توییتر اعلام کرد که حساب برمخاطب رئیس جمهور آمریکا را برای همیشه مسدود می‌کند.

دونالد ترامپ روز سه‌شنبه برای اولین بار پس از حمله حامیانش به کنگره با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و گفت که مسئولیت این اقدامِ آن عده و عواقب آن را نمی‌پذیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала