Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گارسیا کی به بارسا می‌آید؟

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قصد دارد تا اریک گارسیا را در همین ماه و در نقل‌وانتقالات زمستانی به جمع بازیکنان تیم‌اش اضافه کند.

به گزارش اسپوتنیک، انتظار می رفت که اریک گارسیا مدافع 20 ساله و اسپانیایی منچستر سیتی در تابستان با اتمام قراردادش در سیتی به بارسا بپیوندد؛ گارسیایی که برای قرارداد 5 ساله با باشگاه اسپانیایی پیش از این توافق کرده است.

اما بارسلونا اکنون می خواهد گزینه‌های دفاعی خود را تقویت کند و در تلاش است تا سیتی را متقاعد کند که گارسیا این تیم را در جنوری ترک کند حتی اگر چه بعید به نظر می‌رسد بتوانند دستمزد وی را تا اواخر سال پرداخت کنند.

طبق گزارش ال موندو دپورتیوو ارزش این معامله در حدود 8.9 میلیون پوند است و هزینه اولیه آن 4.45 میلیون پوند است که در اواخر سال جاری به همراه 4.45 میلیون پوند دیگر به متغیرها و بندهای اضافی پرداخت می شود.

​وضعیت مالی بارسا چندان مناسب نیست و آن‌ها در تلاش‌اند تا قبل از انتخابات ریاست باشگاه در 24 جنوری با انتخاب یکی از بین ویکتور فونت یا خون لاپورتا برای نشستن روی چوکی ریاست این باشگاه، این وضعیت را جبران کنند.

گارسیا که پس از تست مثبت کوید 19 در حال بهبودی است، در سال 2017 بارسا را ​​به مقصد سیتی ترک کرد و با بازیکنان تیم بارسلونا که مشتاق شنیدن خبر بازگشت او هستند در تماس بوده است.

بارسا که هفت امتیاز از صدرنشین لالیگا اتلتیکو مادرید عقب است، برای بازیابی خود در رقابت‌های این فصل و کم‌کردن فشار از روی رونالد کومان، مربی‌ای که تحت فشارهای فزاینده برای حفظ شغل خو قرار دارد، به حضور این بازیکن در تیم خود در کنار لنگله، پیکه، اومتیتی، مینگزا و آرائوخو در قلب خط دفاعی خود نیاز دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала