Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند قربانی خواسته‌‌ای رایولا؛ مینو رایو در تلاش برقراری رابطه با بارسا

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مینو رایولا برای کنار گذاشتن منچستریونایتد و منچستریونایتد، در حال آماده سازی برنامه‌های نقل و انتقالات بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود مینو رایولا ایجنت ارلینگ هالند مشتاق مهندسی انتقال به نیوکمپ برای مهاجم نارویژی است.

هالند در جنوری گذشته از سالزبورگ به بوروسیا دورتموند منتقل شد اما به نظر می‌رسد او می‌تواند در این بازار به باشگاه دیگری انتقال یابد.

رادیو کاتالونیا از طریق "بارسا سنتر" ادعا می‌کند که هالند بیش از تابستان در سیگنال ایدونا پارک نخواهد ماند و گفته می‌شود بارسا مقصد مورد نظر رایولا برای این مهاجم است.

رایولا می‌خواهد رابطه خود با بارسلونا را تقویت نماید و به نظر می‌رسد برای انجام این کار آماده است تا هالند را به نیوکمپ ببرد. هالند یکی از داغ‌ترین سوژه‌های فوتبال جهان در حال حاضر است که در 34 بازی اول‌اش در دورتموند 35 گل باورنکردنی به ثمر رسانده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن 20 ساله توسط منچستر یونایتد و منچسترسیتی تحت تعقیب است و هر دو در جستجوی یک مهاجم جدید با قرارداد بلند مدت هستند.

سیتی در آستانه از دست دادن سرخیو آگوئرو است (احتمالاً به بارسلونا) و مشتاق است کسی را به عنوان گزینه اول پیش از گابریل ژسوس بیاورد و یونایتد از زمان ترک روملو لوکاکو از این باشگاه هنوز یک مهاجم مورد اعتماد میانی ندارد.

شیاطین سرخ قبل از انتقال هالند به دورتموند سعی در به خدمت گرفتن او داشتند اما گفته می‌شود رابطه ضعیف بین باشگاه و رایولا عامل از دست دادن آنها بوده ولی آنها هنوز هم مشتاق جذب هالند هستند زیرا این مهاجم در اوایل کارش زیر نظر اوله گونار سولسشر در مولده بازی کرده است.

بارسلونا در تابستان امسال نیز با احتمال از دست دادن لیونل مسی روبرو است زیرا برنده شش توپ طلا هنوز قراردادش را امضا نکرده است.

کاتالان‌ها تابستان گذشته خروج او را مسدود کردند اما او اکنون آزاد است که با باشگاه‌های خارجی در مورد انتقال صحبت کند، به احتمال زیاد خواستگار او سیتی یا پاری‌سن‌ژرمن است. اگر او عزیمت کند، قسمت بزرگی از قبض دستمزد در نیوکمپ آزاد می‌شود و به نظر می‌رسد که هالند می‌تواند مردی باشد که نبود او را جبران کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала