Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعلیق مسابقات جام قهرمانان راگبی اروپا به دلیل تهدیدات ویروس کرونا + عکس

© AP Photo / Christophe EnaФутболист Роб Кирни схватил за футболку Хоакина Тукулета во время матча на стадионе Millennium в Кардиффе
Футболист Роб Кирни схватил за футболку Хоакина Тукулета во время матча на стадионе Millennium в Кардиффе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جام قهرمانان راگبی اروپا و جام چلینج راگبی به دلیل تهدیدات ویروس کرونا، به درخواست دولت فرانسه به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش اسپوتنیک، جام قهرمانان راگبی اروپا، یک تورنمنت باشگاهی راگبی است که توسط اتحادیه باشگاه‌های راگبی اروپا برگزار می‌شود. این رقابت‌ها اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و به صورت رسمی به حالت تعلیق در آمده است.

اتحادیه باشگاه‌های راگبی اروپا (EPCR) امروز( دوشنبه) اعلام کرد که جام قهرمانان اروپا و جام چلنج به طور موقت متوقف شده است زیرا دولت فرانسه به آن‌ها توصیه کرده تا بازی‌ها در روزهای کرونایی و زیر تهدیدات بلند این ویروس برگزار نگردد.

در بیانیه اتحادیه باشگاه‌های راگبی اروپا که ساعتی قبل در این مورد نشر شد، آمده است:" به دنبال دستورالعملی از سوی دولت فرانسه مبنی بر عدم اشتراک 14 باشگاه برتر این کشور به دلیل خطر ابتلأ به ویروس کرونا به دست ما رسیده است، اتحادیه باشگاه‌های راگبی اروپا (EPCR)، چارۀ جز تعلیق مسابقات به زمان دیگر ندارد".

تا هنوز زمان جدید برگزار این مسابقات مهم نیست و سایر باشگاه‌های اروپایی به خصوص باشگاه‌های انگلیسی تا حالا در این مورد واکنشی نداشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала