دست رد پنس به سینه ترامپ: قدرت مخالفت با آراى مردم را ندارم

© AP Photo / Mary Altafferدست رد پنس به سینه ترامپ: قدرت مخالفت با آراى مردم را ندارم
دست رد پنس به سینه ترامپ: قدرت مخالفت با آراى مردم را ندارم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رییس جمهوری امریکا درخواست دونالد ترامپ برای رد تایید آرای الکترال کالج نپذیرفت و گفت که نمی تواند این کار را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، مایک پنس معاون ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا در بیانیه ای علام کرد: براساس قضاوتی که دارم، سوگند من به حمایت و دفاع از قانون اساسی، من را از اینکه به صورت یکجانبه اعلام کنم کدام رای های الکترال باید خوانده شود، و کدام خوانده نشود، باز می دارد.

ترامپ: هرگز تسلیم نمی‌شوم و شکست در انتخابات را نمی‌پذیرم  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: هرگز تسلیم نمی‌شوم و شکست در انتخابات را نمی‌پذیرم

برخی از مردم فکر می کنند که من به عنوان معاون رئیس جمهور باید بتوانم آرای انتخاباتی را یک طرفه قبول یا رد کنم، برخی دیگر معتقدند که آرای انتخاباتی هرگز نباید در یک جلسه عمومی کنگره به چالش کشیده شود. پس از مطالعه دقیق قانون اساسی، قوانین و تاریخ ما، من معتقدم که هیچ یک از این نظرات درست نیست.
وی همچنین گفت که نگرانی های میلیون ها شهروند را درباره صحت انتخابات مشترک دارد. بحث درباره نتایج روند انتخابات در کنگره قبلاً آغاز شده است.
چندی پیش ترامپ در پیامی ضمن مطرح کردن این ادعا کرده که ایالت‌ها اکنون به تخلف در شمارش آرا پی برده‌اند، نوشت: "ایالت‌ها می‌خواهند آرای خود را اصلاح کنند، آرایی که اکنون آنها متوجه شده‌اند بر اساس تقلب و تخلف و روند فاسدی بود که هرگز مورد تأیید قوه مقننه قرار نگرفته.»
وی در ادامه نوشت: "تمام آنچه که مایک پنس باید انجام دهد این است که آن رأی‌ها را به ایالات‌ها پس بفرستد تا ما برنده ‌شویم. مایک این کار را انجام بده. وقت نشان دادن شهامت است!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала