Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوزیل آرسنال را ترک می‌کند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اوزیل
اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
‌مدیربرنامه‌های ستاره‌ی ترک‌تبار آرسنال می‌گوید که آینده‌ی این بازیکن در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، ارکوت سوگوت، مدیر برنامه مسوت اوزیل راجع به آینده موکل خود و احتمال جدایی او از آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.
مدیر برنامه اوزیل گفت:
"تا قبل از جنوری، به لحاظ قانونی اجازه مذاکره با سایر باشگاه ها را نداشتیم. اکنون در حال بررسی گزینه های خود طبق جزئیات هستیم. نمی توانم به صورت مستقیم درباره سایر باشگاه ها صحبت کنم زیرا این حرکت غیر حرفه‌ای است. ممکن است مسوت تا تابستان در آرسنال بماند و این امکان نیز وجود دارد که در جنوری جدا شود. اولویت او ماندن در آرسنال است اما در فوتبال شما هرگز از چیزی اطمینان ندارید زیرا شرایط می تواند خیلی سریع تغییر کند. اکنون ما در حال بررسی تمامی گزینه های نقل و انتقالاتی جنوری و تابستانی خود هستیم. اگر بخواهیم در جنوری جدا شویم، باید با سران آرسنال صحبت کنم. اگر قرار باشد در تابستان از آرسنال جدا شویم، دیگر لزومی ندارد با سران این باشگاه صحبت کنم. طی 7 تا 10 روز آینده، وضعیت کمی روشن تر خواهد شد زیرا اکنون پنجره نقل و انتقالاتی باز است و همه چیز می تواند خیلی سریع تغییر کند."
در همین حال اتحادیه فوتبال آلمان اعتراف کرد که در برخورد با نتیجه تصمیم مسوت اوزیل برای دیدار با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در آستانه جام جهانی 2018 "اشتباهاتی" انجام داده است.
فردریش کورتیس، دبیرکل اتحادیه فوتبال آلمان اکنون اذعان کرده است که آنها در رسیدگی به موضوع اشتباهاتی انجام داده اند و از ملاقات با اوزیل و گفتگو درباره اوضاع غافل بوده اند.

وی در جلسه ای با دانشمندان جوان در بنیاد جمعی آلمان گفت:

"فدارسیون فوتبال آلمان در برخورد با وقایع مربوط به پرونده اوزیل اشتباهاتی انجام داد.
'یک عکس تبدیل به از موضوعی حاشیه‌ای شد.
"لحظه ای که ادعاهای نژادپرستانه وجود داشت، وقت دیدار با این بازیکن و داشتن او را از دست دادیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала