Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روی ماندن راموس در رئال حاضرم شرط ‌ببندم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید
دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک اسپانیایی رئال مادرید اطمینان دارد که مدافع اسپانیایی قراردادش با رئال را تمدید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی در آرسنال توپ می زند، بر معتقد است که کاپیتان کهکشانی‌ها قراردادش را با رئال تمدید خواهد کرد و پایتخت اسپانیا خواهد ماند.

Barselonanın hücumçusu Lionel Messi və Madrid Realının müdafiəçisi Serxio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
اتفاق شگفت‌انگیز؛ استقبال راموس از همبازی‌شدن با مسی
سبایوس در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص تمدید قرارداد کاپیتان راموس گفت:«من با سرجیو راموس صحبت کردم و می توانم شرط ببندم که او در رئال مادرید خواهد ماند. او بهترین مدافع جهان است و می‌خواهد در رئال مادرید به فوتبال خود پایان دهد. من فکر می کنم او می خواهد فوتبالش را در رئال مادرید تمام کند».
سبایوس که اکنون دومین فصل حضور قرضی خود در آرسنال را پشت سر می‌گذارد در خصوص بازگشت خودش به رئال گفت:«هدف من این است که یک روز به رئال مادرید برگردم و اهمیت خود را در بزرگ ترین باشگاه دنیا نشان دهم. همچنین اطمینان دارم که یک روز این اتفاق خواهد افتاد و من محبت هواداران رئال مادرید را جبران خواهم کرد».
هافبک اسپانیایی رئال همچنان در این باره گفت:«هنوز دو سال و نیم دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم و می خواهم بعد از عملکرد درخشان در آرسنال و انجام بازی های خوب در این تیم به رئال برگردم. من باور دارم یک روز این اتفاق خواهد افتاد و محبتی را که هوادران رئال مادرید نسبت به من دارند، جبران خواهم کرد».
سبایوس در پایان صحبت‌هایش در پیوند به حضور زین الدین زیدان روی نیمکت رئال گفت:«معتقد هستم که زین‌الدین زیدان بهترین گزینه ممکن برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید است و فرد بهتری نسبت به او وجود ندارد. با این حال هر مربی ایده های مخصوص به خود را دارد و او خیلی واضح به من اعلام کرد که باید راهی تیم دیگری شوم تا بیشتر بازی کنم».

قرارداد راموس با رئال مادرید در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و هنوز هیچ خبری از تمدید قرارداد نیست. این موضوع اما باعث شده است تا عده بسیاری از هواداران رئال مادرید، نگران وضعیت این ستاره اسپانیایی و آینده او در تیم مورد علاقه اشان باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала