Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت تاتنهام با پیوستن ستارۀ مورد نظر پوچتینو به پی‌اس‌جی

© REUTERS / MATTHEW CHILDSАтакующий полузащитник "Тоттенхема" Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды "Аякс" (8 мая 2019). Амстердам
Атакующий полузащитник Тоттенхема Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды Аякс (8 мая 2019). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه تاتنهام نمی‌خواهد دله الی در زمستان این تیم را ترک کند و به او فرصت می‌دهد تا به فُرم خوب خودش باز گردد.

به گزارش اسپوتنیک، دله الی ستاره تاتنهام، چند ماه است که از فُرم خوبش فاصله گرفته و جای خودش را در ترکیب ثابت این تیم از دست داده است.

United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادامه جنجال های مورینیو و الی؛ دله بازیکن خوشحالی نیست

عدم درخشش این بازیکن سبب شده تا شایعات جدایی او قوت گیرد و نشریه‌های فرانسوی مدعی اند که با روی کار آمدن پوچتینو در پاریسن‌جرمن، این بازیکن بار دیگر با مربی سابق خود به فوتبالش ادامه خواهد داد.

پوچتینو علاقۀ وافری به این بازیکن دارد و همواره در گفت‌وگو‌هایش از این بازیکن انگلیسی تمجید کرده و تمایل دارد در همین زمستان او را به پاریس ببرد.

باشگاه تاتنهام اما نمی‌خواهد دله الی در زمستان این تیم را ترک کند و به او فرصت می‌دهد تا به فُرم خوب خودش باز گردد.

از سویی هم دله فرصتی خوبی در پیش دارد و با توجه به ابتلأ چند بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا، می‌تواند خودش را به مورینیو ثابت و جایگاه خود را دوباره به دست آورد.

دله الی که این روزها از تیم ملی نیز خط خورده است، تلاش دارد تا هر چه زودتر به فُرم خوب خودش باز گردد و شانس حضور در یورو 21+2020 را به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала