تحویل دهی جسد مجرم به خانواده‌اش بدون تحقیقات از سوی طب عدلی؛ صالح واکنش نشان داد

© Photo / ارگتحویل دهی جسد مجرم به خانواده‌اش بدون تحقیقات از سوی طب عدلی؛ صالح واکنش نشان داد
تحویل دهی جسد مجرم به خانواده‌اش بدون تحقیقات از سوی طب عدلی؛ صالح واکنش نشان داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری گفته است که طب عدلی بدون اجازه از ریاست تحقیقات جنایی جسد یک مجرم را تحویل خانواده و دوستانش کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری افغانستان، به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، در گزارش شش و نیم صبح امروز یک‌شنبه، می‌گوید که روزگذشته یک مجرمی که چندی پیش از زندان رها شده بود دست، می‌خواست موتر یکی از وکلا را دزدی کند که از سوی محافظان خاکسار کشته شد.

وزیر خارجه پاکستان در دیدار با ملا برادر - اسپوتنیک افغانستان
صالح: پاکستان سالانه هزاران "پایه ریموت" به طالبان تحفه می دهد

آقای صالح افزوده است که خبر شدم که طب عدلی بدون اجازه ریاست تحقیقات جنایی جسد مجیب الرحمن را تحویل خانواده و یاهم همکارانش نموده است.
امرالله صالح گفت: "متاسفانه نهاد طب عدلی بنابر هر دلیلی که است و ما دقیق نمیدانیم دچار فروپاشی و فساد شده است. از صد ها قطعه مکتوب که برایشان در ارتباط به تشریح جسد داده میشود به تعداد اندک آن پاسخ میدهند. در جوامع که حلقات جرمی قوی میشوند طب عدلی را زیر کنترول مستقیم یا غیر مستقیم خویش قرار میدهند. من امیدوارم که طب عدلی افغانستان به آن مرحله نرسیده باشد.
معاون اول ریاست جمهوری گفته است که چهار نفر از شریکان جرم پس از درگیری کوتاه موفق به دزدی موتر شدند. موضوع حل میشود. لطفا بلند گوی حلقات جرمی نشوید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала