Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق سران و بازیکنان رئال دستمزد شاگردان زیزو 10 درصد کم می‌شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با بازیکنان این تیم به توافق کاهش 10 درصدی دستمزد شان دست یافته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید پیش از این با پرداخت اولین قسمت از توافق به بازیکنان‌اش، چه فوتبال و بسکتبال مواجه شده است. باشگاه سفید بار دیگر نشان می‌دهد که تمام تعهدات امضا شده را رعایت می‌کند، در این مورد که به پرداخت نیمی از حقوق اشاره دارد که نسبت به سال‌های دیگر با مقداری پیش پرداخت وارد شده است. با این وجود سایر باشگاه‌ها با رعایت تعهدات بازیکنان خود مشکلات جدی دارند. البته و همانطور که رهبران با کارمندان موافقت کردند، پرداخت با استفاده از 10 درصد کاهش حقوق در نتیجه کاهش درآمد ناشی از کوید19 و در نتیجه عدم حضور مردم در استادیوم‌ها.

در قسمت دوم فصل گذشته این کاهش 10 درصدی بود که در صورت عدم بازگشت مسابقات 20 درصد کاهش می‌یافت. این بُرش برای دو تیم اول، کاستیا و مدیران ارشد باشگاه اعمال شد. طرح پس انداز همچنان ادامه دارد و از نظر کاهش هزینه بر کلیه بخش‌های باشگاه تأثیر داشته است. نباید فراموش کرد که پیش بینی بودجه سفید به 900 میلیون یورو اشاره داشت و بحران ناشی از همه‌گیری آن را به 618 میلیون یورو رسانده است.

این اقدامات باعث احتیاط در تمام حرکاتی است که باشگاه می‌تواند انجام دهد. همانطور که مارکا اعلام کرد ایده‌ای که رهبران دارند این نیست که کسی را وارد بازار زمستان کنند. آنها تقاضای کاهش حقوق و صرف هزینه برای نقل و انتقالات را منطقی نمی‌دانند. تنها گزینه‌ای که آنها از آن استفاده می‌کنند این است که اگر بازیکنی به بازار بیاید که دوشنبه 4 جنوری رسماً باز خواهد شد. گزینه‌ای که به دلیل کمک کم برخی از بازیکنان توسط زیدان منتفی نیست.

این وضعیت مانعی برای پیشبرد هر یک از مذاکرات آینده نیست که آغاز می‌شود، از مذاکرات دیوید آلابا بازیکنی که در چند روز آینده می‌خواهد نام تیمی را که از 30 جون2021 بازی می‌کند را اعلام نماید. رئال مادرید قصد دارد در روزهای آینده، زمانی که قوانین فیفا اجازه این کار را داده اقدامی انجام دهد. مدافع اتریشی علاقه مند است و حرکت نهایی می‌تواند هفته آینده انجام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала