جاپان می خواهد در سال 2021 فرودگاه فضایی بسازد

© Sputnik / FSUE "TsENKI" / Roscosmos /  مراجعه به بانک تصاویر جاپان می خواهد در سال 2021 فرودگاه فضایی بسازد
جاپان می خواهد در سال 2021 فرودگاه فضایی بسازد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن طی چند سال، سیاحت فضایی در مهتاب حتی در مریخ، به ویژه از طریق پروازهای فرعی، به واقعیت تبدیل شود.

به گزارش اسپوتنیک، برای سازماندهی چنین سفرها، به بندرهای فضایی نیاز است. همزمان ، جاپان می خواهد چنین پروژه ای در سال آینده توسعه دهد.

​قرار است مرکز سیاحت فضایی آسیا می گوید که تا سال 2050، چندین بندر های فضایی روی زمین ایجاد شود. همانطور که در مقاله DesignBoom توضیح داده شد، جاپان می خواهد تا سال 2021 یک فضاپیما ایجاد کند. این پروژه انجمن بندر فضایی جاپان است که چندین شرکت بزرگ را به هم پیوند داده است. از طریق تخصص Noiz Architects ، این انجمن قصد دارد جاپان را به قطب سیاحت فضایی آسیا تبدیل کند. این پروژه نه تنها مصروف ساختن یک بندر فضایی است. بلکه یک شهر بندری است که باید شامل یک مرکز تحقیقاتی، مکتب و یک منطقه تجارتی باشد.

​طبعاً که همه چیز در ارتباط فضایی خواهد بود. در اینجا می توانید میزبان رویدادهای مانند کنفرانس های بین المللی یا نمایش های مد باشید. در این شهر همچنین موزیم هنر، سالون های استراحت، هوتل ها، میدان های سپورت و یک آکواریوم اعمار می گردد.

اما با وصف زیربناهای موجوده، انجمن بنادر فضایی جاپان بر وجود تمام زیربنا های مورد نیاز برای کار با فضاپیماها تأکید دارد. بنابراین ، مناطقی برای سرویس دهی به هواپیماها ، کنترل هوا و فضا و البته برای فرود مسافران و بارها اختصاص داده می شود. در صفحه ارائه پروژه Noiz Architects آمده است: "تمام پروژه ها دارایی یک اکوسیستم کوچک با حمل و نقل داخلی هوشمند (موترهای خودمختار ، قطار خودمختار و اسکوترهای برقی) است." بندر های فضایی (یا فرودگاه های فضایی) برای سیاحین فضایی ضروری هستند. فعلاً این شرکت بندر فضائی Spaceport America خود را دارد که در سال 2011 ساخته شده است.

​در سال 2018 ، بریتانیا اعلام کرد که اولین فرودگاه فضایی خود در اسکاتلند نصب می شود. در جون 2020 ، شرکت SpaceX اعلام نمود که قصد دارد یک فرودگاه فضایی شناور را برای پرتاب راکت در بحر های را بسازد که به دلیل همه گیری کنونی Covid-19 ، سیاحت فضایی هنوز آغاز نشده است. با این حال شرکت های مانند Blue Origin و Virgin Galactic می خواهند اولین پروازهای تجارتی خود را در سال 2020 انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала