Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو 1 - ختافه 0؛ سیمئونه فاتح دربی کوچک مادرید برای پایان 2020 با صدرنشینی

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گل سه امتیازی لوئیز سوارز کافی بود تا اتلتیکو بتواند دربی سخت مقابل تیم همشهری خود یعنی ختافه را با سه امتیاز به پایان برساند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و ختافه در دربی کوچک شهر مادرید و در هفته 16 لالیگا به تقابل هم رفتند که اتلتیکو مادرید در مقابل ختافه با تک گل سوارز در دقیقه 20 به پیروزی رسید.
اتلتیکو با این پیروزی به 35 امتیاز از 14 بازی رسید و سال 2020 را با صدرنشینی لالیگا تمام کرد در حالی که اگر رئال مادرید بتواند بازی خود مقابل الچه را ببرد، مشترکا با آنها صدرنشین خوهد شد.
این برد البته باعث شد تا اختلاف اتلتیکو به عنوان صدرنشین لالیگا با بارسلونای بحران زده به 10 برسد و اوضاع تیم کاتالان از قبل هم خراب تر شود.

​به هر صورت اتلتیکو امسال به نظر می رسد که می خواهد لالیگا را از دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال و بارسا برباید. تیم سیمئونه فصل درخشانی داشته و به جز شکست مقابل رئال مادرید در بقیه بازیهای خود درخشان ظاهر شده و خوش درخشیده است.
ختافه با این شکست 17 امتیازی ماند و فعلا در رتبه چهارم قرار دارد. تیم بوردالاس نتوانسته به خوبی فصل گذشته ظاهر شود و به همین خاطر است که در تلاش هستند تا ترکیب خود را در زمستان تقویت کنند و حتی مذاکراتی برای جذب تاکفوسا کوبو بازیکن ژاپنی در نقل و انتقالات زمستانی داشته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала