Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لایپزیگ تأیید کرد؛ تاتنهام علاقمند به مارسل سابیتزر

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر لایپزیگ
لایپزیگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لایپزیگ تأیید کرد که ژوزه مورینیو به دنبال تقویت تیم‌اش در جنوری، علاقمند انتقال مارسل سابیتزر می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه لایپزیگ آلمان علاقه تاتنهام به جذب مارسل سابیتزر را تأیید کرد. گفته می‌شود هافبک 26 ساله یکی از اهداف مهم ژوزه مورینیو برای پنجره نقل و انتقالات جنوری است.

او در بازی رفت از مرحله گذشته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک شانزدهم نهایی دو گل زد. سابیتزر 18 ماه فُرصت دارد تا قرارداد لایپزیگ‌اش را اجرا کند و گفتگوها درباره تمدید هنوز آغاز نشده است.

در این بین امیدهای تاتنهام افزایش یافته زیرا بعید است دستمزد هفته‌ای 105000 پوندی وی افزایش یابد. در نتیجه، لایپزیگ می‌تواند به جای این‌که ستاره‌اش را رایگان از دست بدهد، می‌خواهد در بدل او پول نقد کند.

ماركوس كروشه مدیر ورزشی لایپزیگ به بیلد گفت: "ما می‌خواستیم سال را به پایان برسانیم، هر دو طرف در بهار با شدت بیشتری به موضوع می‌پردازند."

کروشه در مورد علاقه اسپرز افزود: "همانطور که گفتم، او پیشرفت بزرگی کرده است. ناگفته نماند که سایر باشگاه‌ها نیز متوجه این موضوع هستند."

هنگامی که در 2014 تیم لایپزیگ در رده دوم فوتبال آلمان حضور داشت، سابیتزر به این تیم  پیوست، درخشش چندساله او سبب اطمینان مورینیو شده است تا او را به خط میانی تیم‌اش اضافه کند. این بازیکن 26 ساله در اوایل سال جاری پس از رای‌گیری در بین بازیکنان به عنوان کاپیتان لایپزیگ انتخاب شد. او به دلیل مشکلات مصدومیت ویلی اوربان، قسمت بزرگی از فصل گذشته را در لایپزیگ رهبری کرده است.

او اجازه نداده که مسئولیت‌های اضافی از بازی او بکاهد، با این حال در این فصل شش گل در 16 بازی زده است.

کروشه افزود: "من دوست ندارم کسی را از دیگری برتری بدهم اما مارسل سابیتزر واقعاً پیشرفت خوبی داشته است. من همچنین در خارج از زمین با او سر و کار دارم. او نقش کاپیتان را بسیار خوب می‌پذیرد و به عنوان یک فرد حتی بیشتر بالغ شده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала