Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف کومان به ناتوانی بارسلونا

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان اعتراف کرد که قهرمانی در لالیگا فراتر از بارسلونا در این فصل است.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد رونالد کومان در این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی نخواهد شد، زیرا سه‌شنبه شب تیم او در ورزشگاه نیوکمپ با تساوی یک بر یک ایبار متوقف شد.

نیمه اول بدون گل‌ سپری شد اما در آغاز نیمه دوم بارسلونا از کیکه گارسیا در دقیقه ۵۷ گل‌ دریافت‌ کرد.

۱۰ دقیقه بعد عثمان دمبله گل تساوی بارسلونا را به ثمر رساند.

این تساوی بارسا را ​​در رده ششم لالیگا قرار داد و هفت امتیاز عقب مانده از اتلتیکو مادرید است که دو بازی کمتر دارد.

 

کومان همیشه می‌دانست که در این فصل با یک کار بازسازی در باشگاه روبرو است اما اعتراف کرد بعد از بازی تیمش سرعت بالایی ندارند.

وی گفت: "اگر واقع بین باشم، قهرمانی بسیار پیچیده‌ای است. هیچ چیز غیرممکن نیست اما شما باید فاصله را تشخیص دهید. اتلتیکو به نظر من بسیار خوب، بسیار قوی است. آنها گل‌های زیادی نمی‌خورند."

هنگامی که بارسلونا از فرصت‌های زیادی در این مسابقه نتوانست استفاده کند، یک پنالتی زود هنگام را از دست داد.

کومان افزود: "ما مستحق پیروزی بودیم. ما آنچه را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم. آنها فقط یک بار به سمت دروازه شلیک کردند. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم اما پنالتی را گل نکردیم. ما به اندازه کافی برای پیروزی تلاش کردیم. این بارها اتفاق می‌افتد."

لیونل مسی با پایان یافتن قراردادش، مورد بحث مدی رسانه‌هاست که گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالات را افزایش می‌دهد. از کنار زمین مراقب آسیب دیدگی مچ پا بود، در حالی که غیبت سایر بازیکنان اصلی نیز برای یک جوان بارسایی ضروری است.

 

کومان افزود: "نمی‌خواهم بگویم که ما تجربه کم داشتیم. یک انتقال در تیم وجود دارد. مصدومیت‌ها نیز وجود دارد. ما با بازیکنان جوان بازی می‌کنیم - امروز پنج یا شش بازیکن داشتیم - اما تجربه هم داشتیم. ما فاقد لئو بودیم که تفاوت ایجاد می‌کند. اما هنوز احساس وجود دارد، چگونه ما برنده نشدیم؟ ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی یک پنالتی را از دست دادیم و یک گل زدیم."

کومان به مسی در تعطیلات کریسمس، رخصتی طولانی داد تا با آن بتواند مچ پای خود را بهتر بهبود ببخشد و این مهاجم تازه از آرجانتین به بارسلونا بازگشت.

در شرایطی که مهاجم به زودی می‌تواند با باشگاه‌های دیگر صحبت کند، زیرا او به ماه‌های آخر قراردادش می‌رسد، آینده مسی می‌تواند در گفتگوهای پیرامون بارسلونا در هفته‌های آینده تسلط یابد.

کومان گفت: "نمی‌توان گفت که بارسا بدون مسی بهتر بازی می‌کند."او در سطح دیگری است. به طور کلی ما بازی خوبی انجام دادیم اما اشتباهات فردی امتیازاتی را برای ما به همراه نداشته است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала