Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجمی که میلان را قهرمان سری‌آ می‌کند

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر آلفرد زاها
آلفرد زاها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه میلان بر این باور است که با جذب ویلفرد زاها پس از 10 سال به قهرمانی سری‌آ دست می‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، میلان در صدر جدول رقابت‌های سری‌آ ایتالیا قرار دارد و امیدوار است پس از 10 سال به‌عنوان قهرمانی برسد.

مدرب ميلان ستيفانو بيولي - اسپوتنیک افغانستان
میلان به دنبال بازگشت به دوران با شکوه و پایان سلطه یوونتوس

نشریه انگلیسی «سان» اعلام کرد میلان در نقل و انتقالات جنوری در حال تعقیب ویلفرد زاها ستاره خط حمله کریستال پالاس است چرا که این بازیکن می‌تواند پس از 10 سال این تیم را به قهرمانی برساند. روسونری ویلفرد زاها را یک ورودی عالی به تیم می بیند که می تواند برای آنها منجر به قهرمانی اسکودتو شود تا به دوران حکومت یوونتوس در سری‌آ پایان بدهند.

این بازیکن 28 ساله در 14 بازی این فصل برای پالاس موفق به زدن 8 گل و 2 پاس گل شده است و روز گذشه در جریان تساوی ارزشمند 1-1 برابر لسترسیتی موفق به یک شلیک تماشایی شد. میلانی‌ها بسیار از عملکرد زاها تحت تاثیر قرار گرفته، هر چند که پالاس در این فصل گل های زیادی به ثمر نرسانده است.

سن این بازیکن برای میلان اهمیت ندارد و در عوض او را بازیکنی می داند که در اوج می باشد و آماده کمک سریع به تیم است. این گزارش همچنین اضافه می کند، میلان زاها را به عنوان قطعه گمشده تیمش می داند. کریستال پالاس پیش از این در آگست 2019 پیشنهاد اورتون برای جذب او را رد کرد، در حالی که آرسنال، چلسی و تاتنهام نیز به او علاقه‌مند هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала