Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: مسی مصدوم است، لئو نظر به شرایط در مورد آینده تصمیم می‌گیرد

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با ایبار، مصدومیت مسی را تایید کرد و مدعی شد که این بازیکن در بازی فردا غایب خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ و در چهارچوب هفته شانزدم رقابت‌های لالیگا، میزبان ایبار است و دیدار دشواری پس از چند روز تعطیل به دلیل کریسمس دارد.

البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
کاریکاتور جالب گل؛ پسران رونالدو و مسی رقابت را ادامه می‌دهند + عکس

امروز خبرهایی در مورد مصدومیت لیونل مسی به نشر رسید و رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از دیدار با ایبار، مصدومیت کاپیتان تیمش را تایید کرد و مدعی شد که او در دیدار فردا غایب خواهد بود.

سرمربی بارسا در مورد دیدار فردا شب گفت:" ایبار حریف سختی است. تلاش می‌کنیم تا همانند دیدار های اخیر خوب کار کنیم و به حریف فشار بیاریم. قطعا اگر در زمین مسابقه نمایش خوبی نداشته باشیم کار دشوار خواهد شد".
او در مورد مصاحبه مسی و مصدومیت او گفت:" بله لئو برای دیدار فردا آماده نیست و غایب است. لئو در ناحیه مچ پای خود احساس ناراحتی داشت و بعد از بازی مقابل ایبار به تیم اضافه می‌شود. ما به توصیه داکتران گوش کردیم. مصاحبه او را امروز در رسانه‌ها خواندم و فکر می‌کنم خیلی خوب بود تا همه نظراتش را بدانند. از مسی برای صحبت هایش در مورد خودم تشکر می‌کنم. چیزی که می‌خواهیم گرفتن بهترین نسخه از مسی است و تلاش داریم تا در باشگاه ادامه دهد. همه چیز روشن خواهد شد".

کومان در مورد حضور مسی در پی‌اس‌جی پس از به عهده گرفتن هدایت این تیم توسط پوچتینو نیز صحبت کرد و چنین گفت:" آیندۀ مسی ربطی به مربی یا کشور خاصی ندارد. او تنها با توجه به شرایطی که دارد تصمیم‌گیری خواهد کرد".
کومان در ادامه در مورد استفاده از سیستم 3-5-2 صحبت کرد و گفت:" برای من توان و تلاش سخت بازیکنان اهمیت دارد. با پلانس در مورد چیزایی که به تیم ارتباط دارد صحبت کردم. من نمی‌خواهم در مورد یک بازیکن خاص صحبت کنم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала