Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره ارزشمند رئال در فهرست خرید‌های پوچتینو برای پی‌اس‌جی

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو که گزینه اصلی پاریسن‌جرمن برای هدایت این تیم خوانده می‌شود، نام فده والورده ستاره ارزشمند رئال مادرید را در فهرست قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های مطرح فرانسه و آلمان مدعی اند که باشگاه پاریسن‌جرمن توماس توخل را از هدایت این باشگاه اخراج و با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام به توافق رسیده تا در ادامه فصل این تیم را هدایت کند.

Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
آرودن مسی به پی‌اس‌جی در صدر برنامه‌های پوچتینو

هر چند که تا هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما به نظر می رسد که این سرمربی آرجانتینی هدایت پی‌اس‌جی را به عهده گرفته و از همین حالا برای آینده این تیم برنامه‌ریزی دارد.

پوچتینو با درک این موضوع که پاریسن‌جرمن باشگاه متمولی‌ست و می‌تواند بازیکنان بزرگ و ارزشمند را اغوا کند، به همین دلیل یکی از گزینه‌های مورد این سرمربی فدریکو والورده هافبک اروگوئۀ رئال مادرید است که در یک سال‌و‌نیم گذشته در جمع کهکشانی‌ها خوش درخشیده است.

سرمربی احتمالی پاریسن‌جرمن از حالا از مدیران پی‌اس‌جی می‌خواهد تا نظر این بازیکن را جلب و را به خدمت بگیرند.

گفته می‌شود که در کنار والورده، لئو مسی، یان اوبلاک و کریستین اریکسن نیز در فهرست خریدهای پوچتینو قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала