Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل برای جدایی با پی‌اس‌جی توافق کرد؛ حضور پوچتینو در پاریس قطعی شد

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی طی توافقی به همکاری با پاری‌سن‌جرمن پایان داد. به این ترتیب، حضور پوچتینو روی نمیکت پاریسی‌ها قعطی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، جدایی توماس توخل، از باشگاه پاری‌‌جرمن قطعی شده و این مربی دیگر هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت. توخل به توافقی برای خرج از پاری‌سن‌جرمن با این باشگاه دست پیدا کرد و غرامت 6 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد.مائوریسیو پوچتینو، سرمربی اسبق تیم تاتنهام اصلی‌ترین گزینه هدایت پاریسی‌ها است.

مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
پوچتینو شروع نکرده با لئوناردو درگیر شد

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، پوچتینو پس از 13 ماه دوری از میادین فوتبالی با سران باشگاه پاریسی برای هدایت این تیم به توافق نهایی دست پیدا کرده و به زودی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد. گفته می‌شود پوچتینو تمامی شرایط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را برای عقد این قرارداد پذیرفته است.

از سوی هم، فابریتزیو رومانو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر می‌دهد که مائوریسو پوچتینو 48 ساله که بین سال‌های 2001 تا 2003 برای پاری‌سن‌جرمن بازی می‌کرد، با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسیده است. بر اساس ادعای رومانو، این سرمربی آرجنتینی حتی قرارداد خود با پاریسی‌ها را امضا کرده و به زودی به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

در ماه‌های اخیر پوچتینو بار‌ها نامش برای تیم‌های مختلف از جمله منچستریونایتد هم مطرح شد اما این شایعات هیچ‌کدام به واقعیت تبدیل نشد. با این حال، پی‌اس‌جی قصد دارد به این مربی آرژانتینی که موفق شد دو، سه فصل پیش با تاتنهام با فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برود اعتماد کند تا بلکه او برای این تیم قهرمانی اروپا بیاورد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала