بازداشت سه عضو سنا به اتهام رشوه ستانی

© Photo / ارگپارلمان افغانستان، ولسی جرگه افغانستان، مجلس نمایندگان
پارلمان افغانستان، ولسی جرگه افغانستان، مجلس نمایندگان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امنیت ملی افغانستان و دادستانی کل اعلام کرده است که در یک عملیات مشترک، سه تن از اعضای مجلس سنا به اتهام دریافت 40 هزار دالر رشوه بازداشت شدند.

دادستانی کل و ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان امروز (دوشنبه،87 جدی) در اعلامیه مشترک اعلام کردند که روز گذشته سه تن از سناتوران به دلیل دریافت رشوه بازداشت کردند.

در این اعلامیه گفته شده که «منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی و نمایندهءلوی څارنوالی بر اساس اطلاعات کشفی در یک عملیات مشترک، به‌روز یک‌شنبه 7جدی سه تن از اعضای (سناتوران) مشرانو‌جرگه‌را به اتهام اخذ چهل‌هزار دالر امریکایی رشوت؛ بگونه باالفعل بازداشت نمودند.» 

مجلس: اظهارات اخیر رولا غنی به آدرس خانه ملت، توجیه نا پذیر است - اسپوتنیک افغانستان
مجلس: اظهارات اخیر رولا غنی به آدرس خانه ملت، توجیه نا پذیر است

در این اعلامیه آمده است که نیروهای ریاست عمومی امنیت ملی در هماهنگی با نماینده‌های ریاست عمومی دادستانی کنترول و مراقبت این سه تن از اعضای برحال مشرانو‌جرگه‌را که به منظور نظارت و پیشبرد برخی امور به ولایت بلخ رفت بودند، در روشنایی احکام قانون اساسی و سایر قوانین نافذه؛ به اتهام اخذه رشوت گرفتار نمودند.

امنیت ملی و دادستانی اعلام کرده که اطلاع این قضیه مطابق مادهء یک‌صد و دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی افغانستان، کتباً به استحضار مجلس محترم مشرانو‌جرگه نیز، رسانیده‌شده است.

در این اعلامیه هویت این افراد ذکر نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала