آلمان در روند واکسیناسیون کرونا دچار مشکل شد

© REUTERS / Dado RuvicВакцина Pfizer от COVID-19
Вакцина Pfizer от COVID-19 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات ایالت فدرال بایرن آلمان از به تعویق انداختن شروع واکسیناسیون علیه COVID-19در چندین منطقه خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، واکسیناسیون سراسری کرونا در آلمان آغاز شد. مقامات بهداشت ایالت فدرال بایرن آلمان به دلیل مشکلات در روند حمل و نقل واکسن ضد کرونای شرکت های Pfizer و BioNTech از تعویق روند واکسیناسیون در این منطقه خبر داده است.

آلمان از تولید واکسن کرونا با همکاری روسیه خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
آلمان از تولید واکسن کرونا با همکاری روسیه خبر داد

مشخص شده است که  واکسن Pfizer و  BioNTech می تواند تا 15 روز در دمای منفی 70 درجه سانتیگراد نگهداری شود و حداکثر زمان نگهداری آن در یخچال پنج روز است. معمولاً از یخ خشک برای حفظ دمای مورد نیاز استفاده می شود ، اما در 9 منطقه آلمان  نمی توان با قطعیت این شرایط را تأیید کرد، زیرا هنگام حمل و نقل ، دمای منفی یک درجه ثبت شد.

در 27 دسامبر، واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در اروپا آغاز شد ، ساکنان آلمان، فرانسه  اسپانیا، اتریش، بلغاریا، جمهوری چک، اسپانیا و ایتالیا واکسن می‌شوند. در مرحله اول ، در هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا، واکسیناسیون برای حد اقل پنج هزار نفر از گروه ریسک در اولویت قرار خواهد داشت. واکسیناسیون گسترده تا بهار آغاز خواهد شد.

بر اساس یک نظرسنجی، حدود دو سوم مردم آلمان موافق زدن واکسن کرونا هستند. 32 درصد از پاسخ‌دهندگان گفته‌اند که می‌خواهند واکسینه شوید. 33 درصد دیگر گفته‌اند که مصمم به انجام این کار هستند، اما ابتدا منتظر عواقب احتمالی واکسیناسیون برای آنهایی که واکسینه شده‌اند می‌مانند. 19 درصد مخالف واکسیناسیون هستند و 16 درصد هنوز تصمیم نگرفته‌اند.

در حال حاضر چندین واکسن COVID-19 در جهان وجود دارد. در روسیه دو واکسن ثبت شده است: "Sputnik V" و "EpiVacCorona". در 5 دسامبر ، مسکو واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را با Sputnik V آغاز کرد. ایالات متحده و انگلستان نیز واکسیناسیون جمعیت با Pfizer و BioNTech را آغاز کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала