Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: هیچ‌کس استثنأ نیست، مسی شامل برنامۀ چرخشی می‌شود

© REUTERS / Albert GeaRonald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona
Ronald Koeman llega al aeropuerto de Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا مدعی شد که در ادامۀ رقابت‌ها از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد تا به همه بازیکنان شانس یک سان برای بازی داده شود.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در بازی‌هایی که تحت هدایت رونالد کومان به میدان رفته، ترکیب‌های مختلفی داشته و اکثر بازیکنان توانسته اند در ترکیب کاتالان‌ها قرار گیرند.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
کومان: مسی در بارسا خوشحال است

کومان حتی به مسی استراحت داده و در برخی بازی‌ها نام او را حتی در فهرست ابتدائی قرار نداده است. سرمربی هالندی بارسا امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که در ادامۀ رقابت‌ها همچنان از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد و هیچ بازیکن استثنأ نیست.

او در این مورد به رسانه‌های کاتالانی گفت:" سیستم چرخشی شامل حال همه بازیکنان می‌شود. مسی اگر به صورت کامل آماده و وضعیتش خوب باشد، بازی می‌کند و البته نباید فراموش کنیم که سن او بالا رفته است، هر چند او هنوز بازیکنی است که می‌خواهد نقش پررنگی در بازی داشته باشد و مهمتر از آن پیروزی کسب کند. او وضعیت خود راضی و در تمرین فعال و با انرژی است. من با او در تمرینات در موارد مختلف به عنوان کاپیتان تیم صحبت می‌کنم و روابط خوبی داریم".

این در حالی‌ست که بارسا در آغاز هفته به دلیل سال جدید میلادی استراحت چند روزه خواهد داشت و پس از آن به روز سه شنبه شب به مصاف ایبار می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала