صالح: خبرهای تکان‌دهنده برای دشمن در راه است

© Photo / Amrullah Saleh / Amrullah Salehامرالله صالح طالبان را مسئول حمله به دفترش می داند
امرالله صالح طالبان را مسئول حمله به دفترش می داند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری کشور می‌گوید که مردم افغانستان مطمئن باشند که خبرهای خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری کشور امروز شنبه (6 جدی) با نشر گزارش جلسه شش و نیم خود گفته:"نیاز است در ارتباط به انتباه کژ و نادرست که بعضی‌ها از اعلامیه روز پنجشنبه یعنی جلسه شصت دارند حرفی بگوییم. جلسات شش و نیم با تمرکز بهتر – امکانات بیشتر – صلاحیت گسترده‌تر ادامه می‌یابد".

  امرالله صالح: اگر بالای جمهوریت قدم بگذاریم فردا صلح می‌آید - اسپوتنیک افغانستان
امرالله صالح: اگر بالای جمهوریت قدم بگذاریم فردا صلح می‌آید

وی افزوده:" اما مانند دو ماه گذشته از جزییات فیصله‌ها و تصامیم خویش حرفی نخواهیم گفت. تمرکز ما بر ارزیابی داخلی دستیابی به نتایج ملموس و قابل ارایه به ملت خواهد بود. فردا نیز جلسه شصت و دوم دایر خواهد شد. اگر میخواهید در تعیین اجندا و مباحث این جلسات نقش داشته باشید پس نظر بدهید. با تمامی کسانی که نظر ارایه میکنند سیستم در تماس میشود".

معاون اول ریاست جمهوری کشور افزوده:" این جنگ بر ضد تمام داشته‌های معنوی و مادی ملت افغانستان براه انداخته شده است. نیرو های امنیتی در خط قرار دارند اما سهم گیری نرم فرد فرد شما میتواند در تغییر وضعیت کمک کند. بخش‌های غیر محرم ارزیابی‌های خویش را بزودی با ملت شریک خواهیم ساخت. هنوز تکمیل نگردیده است مطمئن باشید که خبرهای خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است".

گفتنی است که آقای صالح روز پنجشنبه گفته بود:"سر از امروز نشر اعلامیه‌های جلسات شش ونیم برای یک مدت تعطیل میگردد ولی جلسات ادامه خواهد داشت. قرار است پس از دو ماه کار توام با حوصله و صمیمیت با نهاد پولیس – ریاست امنیت ملی کابل – شاروالی کابل – سارنوالی – اداره مبارزه با جرایم سنگین و حضور گاه گاهی دیگر بخش ها ارزیابی اساسی و عمیق از چه شد و چه نشد های این دو ماه را انجام دهیم. جای شک نیست که خلا های آشکار و پنهان در ساختار – نیرو – روش و وسایل وجود دارد".

گفتنی دو ماه پیش، پس از افزایش ناامنی‌ها و جرایم جنایی در شهر کابل؛ رئیس جمهور غنی، مسئولیت تامین امنیت پایتخت را به آقای صالح واگذار کرد.وی پیش از این همه روزه گزارش جلسات شش و نیم خود را با مردم شریک می‌ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала