Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تمرینات رسمی تیم ملی فوتبال افغانستان در امارات+عکس

تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان
تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان که که برای برگزاری یک کمپ تمرینی در شهر دبی کشور امارات حضور دارد، امروز بعد از ظهر نخستین جلسه رسمی تمرینی اش را با حضور تمامی بازیکنان تازه دعوت شده به تیم در کمپ فنی فدراسیون فوتبال امارات برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز به جز فردین حکیمی که به دلیل سرما خوردگی در تمرین شرکت نکرد، سایر بازیکن تازه دعوت شده از فوتبال داخلی (9 نفر) و سایر بازیکنان که از اروپا به تیم ملی دعوت شده اند، حضور داشتند.

تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونمایی از لباس تمرینی جدید تیم ملی فوتبال افغانستان در امارات+عکس

لازم به ذکر است که نورحسین که قبلا به این اردوی تمرینی دعوت شده بود، به دلیل ابتلا به کوید 19 حضور در این کمپ تمرینی را از دست داد.

همچنین فرید سادات دیوید و آدام نجم نیز به دلیل قوانین قرنطینه در کشورهای شان، نتوانستند در این اردو شرکت کنند.

عمران حیدری، شریف محمد و اسلام الدین امیری نیز به دلیل حضور در رقابت های باشگاهی شان پولند و هند، در کمپ تمرینی امارات حضور پیدا نکرده اند.

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت 10 بازیکن فوتبال داخلی را پس از درخشش در فصل نهم لیگ برتر، بهترین فرصت برای حضور و استعدادهای خوب فوتبال افغانستان در تیم ملی یاد کرده است.

وی گفته است که بازیکنانی که بتازگی از فوتبال داخلی کشور به تیم ملی دعوت شده اند، میتوانند با درخشش در جریان این کمپ تمرینی، فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را در آینده نیز داشته باشند.

تیم ملی فوتبال افغانستان تمریناتش را تا تاریخ 30 دسمبر 2020 در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در کشور امارات برگزار خواهد کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала