Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک کریسمسی بازیکنان من‌یونایتد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان منچستریونایتد به ارسال 7000 بسته هدیه جشن برای کودکان آسیب پذیر کمک می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هری مگوایر و شرکت در گسترش تشویق کریسمس به هواداران پیوستند زیرا بازیکنان منچستر یونایتد به منظور ارسال 7000 بسته هدیه جشن به کودکان آسیب پذیر به عنوان بخشی از کمپین یاران سرخ سانتا باشگاه این عمل را انجام دادند.

بازیکنان منچستر یونایتد پس از کمک به ارسال هزاران بسته هدیه به کودکان آسیب پذیر، درست در زمان مناسب برای کریسمس این هفته کیفیت ستاره خود را نشان دادند.

سرپرست یونایتد هری مگوایر و هم تیمی هایش با گروه‌های هواداران رسمی باشگاه برای کمک به توزیع بسته‌های جشن به تعدادی از موسسات خیریه کودکان در سراسر منچستر بزرگ، که به خانه‌های مراقبت، بیمارستان‌ها، مهمانسراها و مدارس خاص تحویل داده می‌شوند، همکاری کردند.

بسته‌ها، شامل یک بازی، کتاب، کیف مداد، دفتر یادداشت و کلاه برای کمک به بالا بردن روحیه کودکان نیازمند در این زمان از سال حتی بیشتر در میان یک بیماری همه گیر جهانی، طراحی شده‌اند.

برخی از کیف‌های هدیه توسط مگوایر شخصاً بسته بندی شد در حالی که مدافع و بقیه تیم اصلی 250.000 پوند به كمك‌های سرخ سانتا اهدا كردند و بودجه اضافی از كارمندان و هواداران باشگاه تأمین شد.

کمپین یاوران سرخ سانتا با هدف حمایت از جوانان در منطقه منچستر بزرگ بعد از زمستان در حالی‌که بنیاد من‌یونایتد همچنان به پشتیبانی از جوانان در جوامع محلی در طی همه‌گی کوین ادامه می‌دهد.

 

جان شیلز رئیس اجرایی بنیاد منچستر یونایتد گفت: 'بسیاری از کودکان در معرض نابسامانی اقتصادی و اجتماعی ناشی از کوید19 قرار دارند ، و تأثیر آن به ویژه در این فصل جشن به طور جدی احساس می شود زیرا همه گیری ابر را بر آنچه ایجاد می‌کند ابر می‌کند. باید یک زمان شاد سال باشد.

"کمپین یاران سرخ سانتا ما به حمایت از جوانان در آستانه ما و در خارج از کشور، مطابق با سنت‌های منچستر یونایتد به عنوان یک باشگاه فوتبال با ریشه های محلی عمیق و جذابیت جهانی گسترده است.

او افزود: "ما خوشحالیم که با همکاری برخی از پرشورترین هواداران خود در سراسر جهان برای گسترش تشویق به کودکان آسیب پذیر در مناطق محلی خود، با همکاری مشترک عالی که با کلوپ حامی منچستر یونایتد در طی همه گیری ایجاد کرده‌ایم، همکاری می‌کنیم. ما همچنین از DHL برای استفاده از شبکه جهانی آنها برای انتقال هدیه به کودکان در 13 کشور در پنج قاره سپاسگزاریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала