Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بوفون به دریافت آب‌جو به تعداد گُل‌خورده از مسی + عکس

© REUTERS / Massimo PincaSoccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match
Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان با تجربه یوونتوس، به دریافت آب‌جو به تعداد گُل‎خورده از مسی واکنش نشان داد و مدعی شد که گُل‌هایی را از کاپیتان بارسا دریافت کرده، هنوز به یاد دارد و آن شب حال بسیار بدی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً شرکت تولید نوشیدنی آب‌جو« بودوایزر» که یکی از حامیان مالی لیونل مسی است، به دلیل عبور از رکورد پله و رسیدن او به عدد 644 گُل، به تمامی دروازه‌بان‌هایی که لئو به آن‌ها گُل زده است، به تعداد گُل‌های دریافتی بوتل آب‌جو فرستاد که برای بسیاری از دروازه‌ها بسیار جالب بود.

در این میان جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان با تجربه یوونتوس، که گُل‌های شماره 514 و 515 را از سوی مسی دریافت کرده بود، به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که گُل‌هایی را از کاپیتان بارسا دریافت کرده، هنوز به یاد دارد و آن شب حال بسیار بدی داشته است.

او در این مورد این مورد با انتشار ویدیویی گفت:" این هدیه‌های کوچک برای من از سوی لیونل مسی است. این‌ها نشان دهنده گُل‌های 514 و 515 او است. من هنوز هم این دو گل را به خاطر دارم زیرا آنها رنج زیادی برایم در پی داشت و به بارسلونا اجازه داد برابر ما با نتیجه 0-3 پیروز شود و شب بدی را رقم زدند. اما من نمی توانم عظمت لیونل و بارسلونا را انکار کنم، خصوصاً آن شب در نیوکمپ".

این در حالی‌ست که بیشترین بوتل آب‌جو را دیگو آلوز و ایکرکاسیاس دریافت کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала