Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واقعاً چه جواهری؛ بهترین گل‌ هالند در 2020 کدام بود؟

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ برات هالند معتقد است که بهترین گل خود را در سال 2020 در برابر PSG به ثمر رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سال 2020 برای ارلینگ هالند در بالاترین سطح بود زیرا او تنها با 20 سال سن بهترین نمایش‌ها را داشت.

این مهاجم در مصاحبه با مطبوعات نارویژی گفت که بهترین گل امسال خود را مقابل PSG در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در 18 فبروری به ثمر رساند.

ارلینگ هالند با 39 گل زده در سال 2020 تعداد دروازه‌بان‌ها را فقط در 20 سالگی ترساند. مُهاجم نارویژی در جنوری گذشته وارد بوروسیا دورتموند شد و همچنین پیشخوان خود را با تیم ملی باز کرد. آنچه خاطرات خوب این سال را حفظ می‌کند اگرچه به دلیل شرایط سلامتی آشفته است.

 

تلاش با سرعت 114 کیلومتر در ساعت

هنگامی که از او سوال شد بهترین گل او در سال 2020 کدام است، ارلینگ هالند از دومین موفقیت خود مقابل PSG در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و در جریان پیروزی (2-1) تیم آلمانی در سیگنال ایدونا پارک در 18 فبروری اشاره نمود و گفت: "این مطمئناً بهترین گلی است که در سال 2020 به ثمر رسانده‌ام. در آنجا اوقات خوبی بود. مطبوعات کشور، بیان آن دشوار است. این یک تصویر باورنکردنی است. فقط وقت خوبی است."

ارلینگ هالند که در آن روز برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن بوروسیا دورتموند صاحب یک دبل شد، امید پاریسی‌ها را که تازه در بازی قبلی به تساوی رسیده بودند، برآورده کرد. با تلاش شدید پس از ورود که حداکثر سرعت آن 114 کیلومتر بر ساعت تخمین زده شد، هالند امیدها به او را تأیید کرد.

اما بوروسیا دورتموند در بازگشت به پارک دو پرنس 2-0 باخت. و ارلینگ هالند مخالفان خود را دیده بود که جشن خوشحالی (نیلوفر آبی) وی تقلید می‌کنند‌. با این نگرش و با اشاره به یوگا، استعداد جوان اولین گل خود را در فبروری برابر PSG جشن گرفت. نیمار در پارک د پرنس جبران نتیجه کرد و پس از باز کردن دروازه، همان حالت را تقلید نمود. تقریباً همه بازیکنان پاریس حتی با هم ژست گرفته بودند تا بعد از آن مقدماتی را جشن بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала