Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد آینده ارلینگ هالند از قبل مشخص شده است؟

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ هالند با جدایی در تابستان در ارتباط است اما او به کدام تیم خواهد رفت؟

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید یکی از باشگاه‌های است که به شدت شرایط ارلینگ هالند را زیر نظر دارد. با این وجود مُهاجم بروسیا دورتموند که قرار است تابستان سال آینده باشگاه روهر را ترک کند، بیشتر از لالیگا در لیگ برتر علاقمند دارد.

جوردی فاره کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا برنامه‌اش برای بازگرداندن نیمار و اجازه دادن به بارسا برای استفاده از یک مهاجم کاملاً جدید اخیراً در 90min اعلام کرد که از مشخصات مارکوس راشفورد و ارلینگ قدردانی می‌کند به خصوص هالند؛ او گفت: "من فکر می‌کنم که برایتویت می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد اما او باید پنجمین یا ششمین بازیکن بارسا از خط حمله باشد. یکی هست که من مدتها دوستش داشتم و دیروز او یک گل عالی به ثمر رساند. من آن را ندیده‌ام اما به من گفته شده که رائول دو توما (از اسپانیول) است. من فکر می‌کنم او بازیکنی است که کارهای زیادی برای انجام دادن دارد - او چند مشکل مصدومیت دارد و همه اینها - اما من (ارلینگ) هالند، رائول دی توماس، راشفورد را نیز دوست دارم. من هم او را دوست دارم. من فکر می‌کنم بازیکنان بسیار جالبی وجود دارد. راشفورد یکی از فوتبالیست هایی است که من در دنیا بیشتر دوستش دارم."

احساساتی که او با خوان لاپورتا به اشتراک خواهد گذاشت،کواترو گفت که مایل است آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو را فدا کند تا بودجه‌ای برای جذب ارلینگ هالند داشته باشد. طبق قرارداد تا جون 2024 با بوروسیا دورتموند، باشگاهی که او فقط در جنوری به آن پیوست، بازیکن 20 ساله نارویژی سرتاسر بازار نقل و انتقالات را سرگردان کرده است. به غیر از بارسلونا، رئال مادرید همچنین علاقه‌ای دیرینه به هالند را نشان می‌دهد، همانطور که برخی از باشگاه‌های خاص در انگلستان مانند چلسی علاقمند او هستند.

اسکای اسپورت روز چهارشنبه فاش کرد که آبی‌ها در حاشیه پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی مُهاجم دورتموند را به عنوان اولویت هدف خود قرار خواهند داد. در واقع با وجود تقویت‌های انجام شده در آخرین پنجره نقل و انتقالات، چلسی بار دیگر در بازار فعال خواهد شد. به نظر می‌رسد هنگامی‌که عزیمت ارلینگ هالند از قبل اعلام شده است، یک نبرد روشن است ...

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
چلسی مشتاق جذب هالند در 2021

جدایی برنامه ریزی شده تابستان سال آینده؟

در ملاء عام ارلینگ هالند و پدرش آلف اینگه تأکید کردند که مهاجم بروسیا دورتموند در دورتموند کههنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد، احساس خوبی می‌کند. با این حال 90min توضیح می‌دهد که از نظر ستاره نارویژی، هیچ تصمیم مشخصی در مورد آینده میان مدت او، یعنی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی گرفته نشده است. تابستان سال آینده، هالند ممکن است تصمیم بگیرد که یک سال و نیم پس از ورود به منطقه روهر، وسایل را جمع کند. مدعیان وی حتی انتظار دارند بازیکن در پایان فصل جدا شود. در کنار بوروسیا دورتموند ، ما مبلغ انتقال بیش از 120 میلیون یورو را درخواست خواهیم کرد. لحن تنظیم شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала