Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان در یک قدمی رکورد 73 ساله بارسلونا

© AP Photo / Antonio Calanniآث میلان
آث میلان  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلان دومین تیم در تاریخ 5 لیگ معتبر اروپایی است که از شانزده بازی متوالی در یک سال حداقل دو گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، میلان اولین باشگاه از  سال 1948 است که در شانزده بازی پیاپی در لیگ در یک سال میلادی می‌تواند حداقل دو گل به ثمر برساند. آخرین تیمی که این کار را کرده بود، بارسلونا بود.

Игроки ФК Милан радуются голу, забитому в матче с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
سری‌آ ایتالیا؛ بازگشت میلان به صدر جدول در شب فرار ناپولی از شکست

بدین ترتیب میلان در تمامی شانزده بازی اخیرش در لیگ ایتالیا حداقل دو گل زده است. تنها تیمی که در طول یک سال میلادی در میان پنج لیگ بزرگ این کار را کرده بود، بارسلونا بود که در سال 1948 در هجده بازی پیاپی لالیگا حداقل دو گل زد. از سویی هم میلان تنها تیم در میان پنج لیگ بزرگ اروپا در فصل 21-2020 است که هنوز شکست نخورده است چرا که یوونتوس در مقابل فیورنتینا با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

 شاگردان پیولی به صورت جدی برای کسب قهرمانی در لیگ ایتالیا تلاش می کند و به نظر می‌رسد که روسونری ها شانس زیادی دارند تا پس از چندین سال اسکودتو را فتح کنند و بتوانند نام خود را در تاریخ ثبت کنند. میلان با نتیجه سه بر دو در سن سیرو در مقابل لاتزیو پیروز شد که تئو هرناندز با ضربه سر توانست گل پیروزی را به ثمر برساند.

بدین ترتیب روسونری‌ها  توانستند کریسمس را به عنوان صدرنشین به پایان برسانند. البته تاریخ سازی با گل چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала