Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اخراجی تاتنهام اصلی‌ترین گزینه برای هدایت پی‌اس‌جی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از سرمربی آرجنتینی و اخراجی تاتنهام به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای هدایت باشگاه پاری‌سن‌جرمن نام برده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، لحظات پیش رسانه‌های معتبر در آلمان و فرانسه خبر دادند که توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری‌سن‌جرمن از هدایت این تیم برکنار شده است.

توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
ادعا در فرانسه و آلمان؛ توماس توخل اخراج شده است

در همین حال، رسانه‌های اروپایی از مارئیتسیو پوچتینیو، به عنوان نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت باشگاه پاریسی نام برده اند و مربی آرجنتینی در آستانه بازگشت به دوران مربیگیری خود به این تیم پاریسی است. پوچتینو پس از برکناری از تاتنهام، تاکنون هدایت هیچ تیمی را به عهده نگرفته است.

الته در ماه‌ها و روزهای گذشته رسانه‌های از بازگشت او به دوران مربیگیری خبر داده اند. بر اساس برخی گزارش‌ها انتظار می‌رود تا 24 ساعت دیگر خبر حضور او روی نیمکت پی‌اس‌جی رسمی شود.

نشریه فرانسوی «اکیپ» در مورد دلیل برکناری توخل نوشت که انتقاد اخیر او از مدیریت باشگاه باعث شد تا او از کار برکنار شود. اخراج این مربی آلمانی در حالی است که او در دو فصل قبل تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه رساند و برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

در ماه‌های گذشته همواره بحث اخراج توماس توخل از هدایت پی‌اس‌جی به گوش می‌رسید و حتی در مقطعی اختلاف این سرمربی آلمانی با لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه به اوج خود رسید تا جدایی او از پارک دو پرنس بسیار محتمل به نظر برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала