Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 0 - فیونتینا 3؛ شب شاگردان پیرلو در یووه نبود

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس در یک روز شش امتیازی را در جدول لیگ ایتالیا از دست داد و حالا هفت امتیاز تا میلان صدرنشین فاصله دارد و اوضاعشان خوب نیست چرا که ممکن است در پایان بازیهای هفته چهاردهم تا رتبه ششم سقوط کنند.

به گزارش اسپوتنیک، روز خوبی برای هواداران یوونتوس نبود. ساعاتی قبل از بازی با فیورنتینا خبر رسید که نتیجه بازی یووه و ناپولی برگشته و بازی باید دوباره برگزار شود. بدین ترتیب تیم تورینی سه امتیاز را از دست داد.

انها ساعاتی بعد نیز شکستی سنگین و تحقیرامیز را در مقابل فیورنتینا تجربه کردند. تیم تورینی در شروع بازی ده نفره شد و همین باعث شد تا آنها نتوانند بازی خود را پیدا کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Lega Serie A (@seriea)

فیورنتینا در نیمه اول توسط ولاهوویچ به گل رسید و در نیمه دوم با گل به خودی الکس ساندرو و گلی دیگر از کاسرس. بدین ترتیب کیه زا در مقابل تیم سابقش تحقیر شد و حالا یووه هفت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد آن هم در حالی که میلان اگر بازی بعدی خود را ببرد، می تواند این اختلاف را به 10 برساند، موردی که شاید صندلی پیرلو را به خطر بیاندازد و ستاره سابق تیم تورینی به شدت در خطر بیافتد چرا که هیچ کس انتظار نداشت که یووه با داشتن ابرستاره ای نظیر رونالدو پس از سالها شانس قهرمانی در ایتالیا را از دست بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала