Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به آرتتا؟ دو بازی آینده فرصت ماندن یا رفتن

© REUTERS / Craig Broughمیکل آرتتا سرمربی آرسنال
میکل آرتتا سرمربی آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا پس از دو بازی وحشتناک، تنها دو بازی دیگر برای نجات وظیفه‌اش در آرسنال زمان دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا سرمربی آرسنال تنها دو بازی دیگر فرصت دارد تا وظیفه‌اش را روی نیمکت توپچی‌ها حفظ نماید.

شاگردان او پس از اجرای وحشتناک در چند بازی اخر مورد انتقاد قرار گرفته است. جیمی ردنپ کارشناس اسکای اسپورت، توپچی‌ها را به عنوان "یک عده بچه" کوبید. آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی شب قبل در جام کارابائو 4-1 به من‌سیتی باخت تا شروع بدبختی در این فصل رقم بخورد. این تیم اکنون در رده 15 جدول قرار دارد و از اول نوامبر تا کنون بدون پیروزی است. توپچی‌ها قبل از اینکه در سال 2020 در برابر برایتون قرار بگیرند، در باکسینگ دی به مصاف چلسی می‌روند.

گرووز به تاک اسپورت گفت كه زمان برای آرتتا كه 12 ماه پیش به عنوان سرمربی منصوب شد در حال اتمام است.

گرووز که دوشنبه شب صحبت می‌کرد، گفت: "اگر این نمایش‌های کم رونق در سه بازی بعدی ادامه داشته باشد آیا طرفداران آرسنال به من می‌گویند که به آرتتا متعهد هستند؟ من فکر می‌کنم که او سه بازی داشته - ما با من‌سیتی، چلسی در باکسینگ دی و سپس برایتون خارج از خانه بازی می‌کنیم. من همیشه گفته‌ام که یک مربی باید سه پنجره نقل و انتقالات داشته باشد تا بازیکنان را جذب کند و بازیکنان را بیرون بکشد و یک فصل کامل - این زمانی است که شما او را قضاوت می‌کنید. اما اگر اوضاع آنقدر ناگوار باشد شما نمی‌توانید یک فصل کامل را پشت سر بگذارید. امیدوارم که او آن را برگرداند. من یک گَنر هستم، بنابراین می‌خواهم او این کار را برگرداند، من نمی‌خواهم مدام اخراج مدیران را انجام دهم."

توپچی‌ها شب گذشته با شکستی که تجربه کردند از جام کارابائو کنار رفتند.

ردنپ پس از بازی در Sky Sports گفت: "این یک مشکل واقعی برای میکل آرتتا است - باخت 4-1 در خانه ایده آل نیست. آخرین بُرد آنها در تاریخ 1 نوامبر در منچستریونایتد بود. اگر انصاف داشته باشم، فکر می‌کردم که آنها در آن زمان چیزی بدست آورده‌اند. ناگهان همه چیز از بین رفته و اکنون از اعتماد به نفس خلاص شده‌اند. البته آنها می‌توانند مدیر را اخراج کنند اما مشکل بزرگتر این است که فقط سه یا چهار بازیکن وجود دارد که می‌توانید به آنها اعتماد کنید. تعداد زیادی وجود دارد که مهم نیست که هر کاری انجام دهید، شما را ناامید می‌کند. این تیم در حال حاضر پر از بچه است و من برای بازیکنان جوان متاسفم."

یکی دیگر از اسطوره‌های توپچی‌ها "مارتین کیون" به talkSPORT گفت که اکنون در امارات حالت بحرانی وجود دارد.

کیون گفت: "این به یک بحران تبدیل شده و مقداری وحشت ایجاد شده اما اکنون زمان آرامش است. نه، من نمی‌بینم که آرسنال سقوط خواهد کرد - اما شما مجبور خواهید بود که مقابل تیم‌های مانند برایتون، وستهام، نیوکاسل و کریستال پالاس مبارزه کنید زیرا همه آنها امتیاز کسب می‌کنند. در گذشته آرسنال بهتر از این تیم‌ها بود اما اکنون آنها به آشغال تبدیل شده‌اند. بازی چلسی که پیش رو است بسیار بزرگ است و تمام تمرکز لازم برای انجام آن بازی باکسینگ دی است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала