Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پاسخ کومان را داد: صحبت های او هیچ معنایی ندارد

© AFP 2023 / Gerard Julienزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به صحبت های روز گذشته رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار امشب با وایادولید ضمن صحبت در مورد شرایط فنی تیمش و دیدار با وایادولید، در مورد رقیب سنتی ش رئال نیز اظهار نظر کرد.

کومان پس از پیروزی رئال برابر ایبار در مورد صحنه مشکوک برخورد توپ به دست راموس در دقیقه 82 اظهار نظر کرد و واضح گفت، این صحنه باید پنالتی اعلام میشده است.

یک روز پس از این صحبت های کومان، زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری امروز تیمش قبل از دیدار فردا شب با گرانادا ضمن صحبت در خصوص شرایط تیمش، به صحبت های کومان نیز واکنش نشان داد.

زیدان در این خصوص گف: این موضوع مرا آزارداد، اما من هرگز وارد بحث داوری نمیشوم، چون داوران هم بخشی از مسابقه و بازی هستند و میتوانند مثل همه انسان ها اشتباه کنند.

در واقع میتوانم بگویم، من هیچ پاسخی به کومان نمیدهم، زیرا صحبت های او هیچ معنایی ندارد، در حال حاضر فقط به بازی گرانادا فکر میکنم.

وی در خصوص بازی فردا شب برابر گرانادا نیز گفت: حریف مان تیم خوب جنگنده ای داشت و از لحاظ فیزیکی خوب رقابت میکند، جایی برای اشتباه کردن نداریم. خوب میدانیم که بازی مهمی است و در مقابل تیمی که شرایط خوبی را در آستانه نیم فصل سپری میکند، بازی سختی را داریم.

زیدان در خصوص قهرمان این فصل لالیگا نیز گفت: درست نیست که بیشتر تیم من و اتلتیکو شانس قهرمانی میدانند، هنوز بازی های زیادی مانده و هیچ چیزی تضمین شده نیست. من فکر نمیکنم تنها تیم های مادریدی مدعی قهرمانی باشند.

سرمربی رئال مادرید در مورد وضعیت مصدومان تیمش، مودریچ و هازارد نیز گفت: مودریچ مصدویت جزئی دارد و امیدوارم جدی نباشد. هازارد نیز تمریناتش را شروع کرده ولی در خصوص او نباید ریسک کنیم. در موردش باید کمی صبر کنیم تا اوضاع او بهتر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала