Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هم‌تیمی محمد صلاح: او در لیورپول خوشحال نیست، در بارسا و رئال توپ طلا می‌گرفت

© REUTERS / NEIL HALLاللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020
اللاعب المصري الدولي، محمد صلاح، في مباراة ليفربول ضد برايتون، 28 نوفمبر/ تشرين الثاني 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد ابوتریکا هم‌تیمی سابق محمد صلاح مدعی شد که این بازیکن در لیورپول خوشحال نیست.

به گزارش اسپوتنیک، پس از دیدار لیورپول برابر میتیلند در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، که در آن بازی کلوپ بازو بند کاپیتانی را به آرنولد داد و محمد صلاح با وجود گلزنی در آن دیدار نادیده گرفته شد، شایعات اختلاف این بازیکن با سرمربی و نارضایتی در آنفیلد بالا گرفت.

حالا محمد ابوتریکا هم‌تیمی سابق محمد صلاح در تیم ملی به افزایش این اختلاف‌ها دامن زد و مدعی شد که این بازیکن در لیورپول ناراضی است.

ابوتریکا که رابطه بسیار خوبی با صلاح دارد در این مورد به بین اسپورت گفت:" من با صلاح در مورد وضعیت او در لیورپول تماس گرفتم و می‌دانم که او ناراحت است، اما این هرگز بر عملکرد او در زمین تأثیر نمی‌گذارد. او به من دلایل خوشحال نبودنش را گفت اما آن‌ها رازهستند و من نمی‌توانم درمورد آن در جمع صحبت کنم. یکی از دلایلی که صلاح را عصبانی کرد این بود که با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی برابر میتیلند مخالفت صورت گرفت".

او در ادامه افزود:" اگر صلاح در رئال مادرید یا بارسلونا بود و در سطح لیورپول بازی می‌کرد، توپ طلا را می گرفت. از نظر من، لیورپول در حال بررسی فروش صلاح برای اهداف اقتصادی است".

این در حالی‌ست که محمد صلاح را باشگاه‌های زیادی در اروپا می‌خواهند و در صورتی که او تصمیم به جدایی بگیرد، می‌تواند به یکی از باشگاه‌های رئال و بارسا بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала