Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پله به مسی: به خاطر این رکورد و دورانت در بارسا برایت تبریک میگویم!+عکس

© REUTERS / Adnan AbidiLegendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015
Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پله افسانه برزیلی دنیای فوتبال بعد از رسیدن مسی به رکوردش به وی با پیامی احساسی تبریک گفت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در این هفته از رقابت‌های لالیگا با گلزنی مقابل والنسیا، به رکورد پله، اسطوره‌ی فوتبال برزیل، دست پیدا کرد.

 مسی اکنون به همراه پله، تنها بازیکنان تاریخ هستند که بیشترین تعداد گل را برای یک تیم به ثمر رسانده‌اند. پس از اینکه لئو مسی به این مهم دست پیدا کرد. پله برای او پیامی احساسی در شبکه های اجتماعی نوشت.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این هفته از فوتبال را می‌توان رسیدن مسی به رکورد پله قلمداد کرد، هر چند که بارسلونا در این بازی پیروز نشد و 2 امتیاز را از دست داد اما رسیدن مسی به رکورد پله تنها دستاورد آبی و اناری پوشان از این بازی بود.

پله، اسطوره‌ی فوتبال برزیل، پس از این رکوردشکنیِ لئو مسی در شبکه های اجتماعی نوشت: "وقتی قلب شما از عشق سرازیر می شود، تغییر مسیر دشوار است. مانند تو، من هم می‌دانم که دوست داشتنِ اینکه هر روز یک پیراهن را بپوشی، چگونه است. مثل تو من هم می‌دانم که چیزی بهتر از جایی که در آن احساس خانه بودن می‌کنی، وجود ندارد. لیونل، به خاطر این رکورد تاریخ به تو تبریک می‌گویم. اما مهم‌تر از آن به خاطر دورانی که در باشگاه بارسلونا داشتی تبریک می‌گویم. متاسفانه داستان‌هایی مانند عشق طولانی مدت ما به یک باشگاه، در فوتبال بسیار کمیاب خواهد بود. من تو را خیلی تحسین می‌کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала