توقف پروازهای بریتانیا و آلمان از نیمه شب امروز

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر توقف پروازهای بریتانیا و آلمان از نیمه شب امروز
توقف پروازهای بریتانیا و آلمان از نیمه شب امروز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت فدرال آلمان اعلام کرد که پروازهای آلمان و بریتانیا از نیمه شب امروز توقف داده شد.

به گزارش اسپوتنیک، ینس اسپان، وزیر صحت فدرال آلمان تائید کرد که پروازهای آلمان و بریتانیا از نیمه شب امروز یافته است. این محدودیت‌ها همچنان قرار است برای آفریقای جنوبی از روز دوشنبه اعمال شود.

او در این خصوص در برنامه زنده تلویزیون ARD گفت: "گونه جدید ویروس کرونا در بریتانیا و آفریقایی جنوبی شناسایی شده است. انتظار می‌رود که این همه گیر باشد، اما شیوع سریع این گونه مشکوک بسیاری را تغییر می‌دهد. قطع ارتباط آلمان و قاره اروپا با بریتانیا لازم می‌باشد".

او کرونا در بریتانیا؛ ابتلای 35 هزار نفر به ویروس کرونا در یک روز - اسپوتنیک افغانستان
اوج کرونا در بریتانیا؛ ابتلای 35 هزار نفر به ویروس کرونا در یک روز

او تاکید کرد، تاکنون معلومات کمی در این خصوص ارایه شده، مقامات باید به دقت عمل کنند: "در نتیجه همکاری با وزارت حمل و نقل، همه پروازها از انگلستان از نیمه شب امروز لغو شده. فردا دولت فدرال، فرمان را منتشر خواهد کرد که ورود به انگلستان و آفریقایی جنوبی را همچنان محدود می‌نماید. جای این گونه جدید ویروس کرونا وجود دارد".

یادآوری می کنیم، که بوریس جانسون روز شنبه اعلام کرد، که مناطق شرق و جنوب شرق بریتانیا از آن میان لندن از ساعات اولیه امروز وارد سطح چهار هشدار می‌شوند.
به گفته وزارت صحت بریتانیا، سطح گسترش جدید ویروس کرونا ممکن است 70 درصد بیشتر از حد کرونایی عادی باشد و بسیار سریعتر در حال گسترش است. با این حال، تاکنون هیچ شواهدی از افزایش خطر از نظر مرگ و میر یا بستری شدن در درمانگاه های این کشور وجود ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала