Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی پس از قهرمان صلح و ورزش 2020: به بردن این جایزه افتخار میکنم

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا پس از دریافت جایزه صلح و ورزش سال 2020 به این موضوع واکنش مثبتی نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، ​جایزه‌ای تحت عنوان "صلح و ورزش" که توسط سازمانی خصوصی خارج از ارگان‌های مربوط به فوتبال و مربوط به کل ورزش، در سال 2020 به لیونل مسی رسید. این جایزه از سال 2008 به سازمان‌ها و افراد حیطه ورزش که سهم برجسته ای در ایجاد صلح، رفع فقر و یکسان سازی سطح زندگی در جامعه و کمک به اقشار و مردم کشورهای محروم دارند، اهدا می‌شود. اکنون و برای سال 2020 این جایزه به لیونل مسی رسید و از او به خاطر نقشی که به خاطر کمک به مردم بحران زده در سرتاسر جهان داشته است، تقدیر شد. برنده‌ی این جایزه طبق نظرسنجی ها انتخاب شد و در واقع این نهاد، لئو مسی را طبق نظرسنجی هایی که برگزار کرده بود، انتخاب کرد.

مسی پس از دریافت این جایزه در صفحه رسمی اش نوشت:

این یک افتخار است که جایزه قهرمان صلح سال 2020 را برای بازی های جوانمردانه در زمین و آنچه که در خارج از آن توانستم کمک کنم، دریافت میکنم. با تشکر از سازمان صلح و ورزش برای این جایزه خوب!

من واقعاً افتخار می کنم که به عنوان یک بازیکن منصفانه شناخته شده ام و به خاطر تعهد اجتماعی خود قهرمان صلح سال 2020 شناخته شده ام.

از صلح و ورزش برای این تقدیر زیبا متشکرم!

قهرمانان برای صلح

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала