Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کارشناس داوری: پنالتی بارسا درست نبود

© REUTERS / ALBERT GEAلاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان
لاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایتورالده گونزالس کارشناس داوری نشریه آ.اس مدعی‌ست که بازیکنان بارسا روی گریزمن خطایی مرتکب نشدند و داور نباید پنالتی اعلام می‌کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا ساعتی پیش در ورزشگاه نیوکمپ برابر والنسیا با نتیجه 2-2 مساوی کرد و با از دست دادن دو امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время третьего гола в матче против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
بارسا 2 – والنسیا 2؛ تقسیم امتیازها در شب برابری مسی با رکورد تاریخی پله + عکس

در دقایق اضافی نیمه نخست و در حالیکه بارسا 0-1 از حریف عقب بود، صحنه جنجالی در محوطه جریمه والنسیا رخ داد و گریزمن پس از برخورد با گایا به زمین خورد.

داور بازی در ابتدأ به بازیکن والنسیا کارت سرخ نشان داد و پنالتی اعلام کرد اما با اعتراض بازیکنان این تیم مواجه و مجبور شد از VAR برای وضاحت بیشتر کمک بخواهد.

هرناندز هرناندز که مسئول اتاق VAR بود، پنالتی را تایید کرد اما کارت سرخ گایا را به کارت زرد تبدیل کرد.

ضربه پنالتی را مسی زد اما دروازه‌بان مهار کرد که در ادامه توپ مهار شده را آلبا دریافت و آن‌ را دوباره ارسال کرد که منجر شد لئو با سر گلزنی کند.

مسی با این گُل به رکورد بیشترین گُل زده برای یک باشگاه که با 643 گُل در اختیار پله بود، برابری کرد.

ایتورالده گونزالس کارشناس داوری نشریه آ.اس اما مدعی‌ست که بازیکنان والنسیا روی گریزمن خطایی مرتکب نشدند و پنالتی که منجر به گُل مسی شد، نادرست بوده.

او پس از بازی در این مورد گفت:" داور ویدیویی برای تصحیح صحنه موقعیت گل احتمالی می تواند مداخله کند. داور سعی کرد که کارت سرخ را دوباره بررسی کند چون برخورد انجام شد اما شدید نبود. آن صحنه قطعا کارت سرخ نداشت و به هیچ وجه پنالتی نبود. البته هرناندز هرناندز تصمیم درستی گرفت و به قوانین عمل کرد اما از نظر من پنالتی نبود. گریزمن وقتی که چیزی را حس کند خودش را زمین می اندازد. برخورد کوچکی انجام شد اما داوران باید مطمئن باشند که برخوردها شفاف است. مطمئن هستم پنالتی نبود . هرناندز هرناندز حس کرد که پنالتی است چون مهاجم بارسا روی زمین افتاد اما تاکید می کنم که برخورد شدیدی نبود".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала