Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی پس از کسب جایزه بهترین بازیکن سال: احساسی باورنکردنی دارم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ می‌گوید مدت‌ها به دنبال کسب چنین جایزه‌ای بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی با شایستگی کامل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را پشت سر گذاشت و بهترین بازیکن مرد سال 2020 فیفا شد.

Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان
لواندوفسکی مرد سال فوتبال جهان شد + عکس
ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ بعد از دریافت جایزه از دست جانی اینفانتینو رییس فیفا گفت:«احساس فوق‌العاده‌ای دارم. صادقانه بگویم به خاطر این جایزه افتخار می‌کنم و خوشحالم. امروز برای من، باشگاه و سایر بازیکنان روزی عالی است. این جایزه به هم‌تیمی‌ها، مربی و در مجموع به بایرن مونیخ تعلق دارد».
مرد سال 2020 فوتبال جهان در ادامه گفت:«احساسی باورنکردنی و سرشار از احساسات دارم. اگر شما چنین جایزه‌ای را ببرید و در این عنوان با مسی و رونالدو شریک شوید، باورنکردنی است و معنی زیادی برای من دارد. به یاد می‌آورم که مدت‌ها پیش به دنبال چیزی شبیه این بودم و حالا می‌توانم چنین جایزه‌ای را ببرم».

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بلاخره به چیزی که استحقاقش را داشت، رسید و در سالی که فرانس فوتبال در سالی جنجالی اهدای توپ طلا را لغو کرده بود توانست به جایزه بهترین بازیکن فیفا برسد که مهمترین جایزه انفرادی سال 2020 فوتبال جهان بود.

لواندوفسکی که در پنج جام بایرن مونیخ در سال 2020 نقش مهمی داشت توانست بالاتر از رونالدو و مسی این جایزه را ببرد. لوا در سالهای اخیر در کنار مودریچ تنها بازیکنانی بودند که توانستند جوایز مهم فردی را از رونالدو و مسی، دو ابرستاره فوتبال دنیا بربایند.

View this post on Instagram

A post shared by Robert Lewandowski (@_rl9)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала