Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفع نگرانی در خط دفاعی بارسلونا با درخشش مدافعان جوان

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملکرد درخشان دو مدافع جوان آبی‌اناری‌ها موجب شده تا نگرانی سرمربی هالندی در خط دفاعی تیمش کاهش پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک، مصدومیت ساموئل اومتیتی، جرارد پیکه، رونالد آرائوخو و کلمنت لنگله در فصل‌های گوناگون باعث شد تا رونالد کومان در پست دفاع میانی با مشکل مواجه شود و به دنبال جذب اریک گارسیا از منچسترسیتی در نقل و انتقالات جنوری بود.

Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
کومان: با این روحیه و این جنگندگی، بارسلونا به جایگاه واقعی خود برمی‌گردد

گارسیا هنوز هم هدف اصلی تیم کاتالان است اما نگرانی از پر کردن پست دفاع میانی با عملکرد چشمگیر اخیر رونالد آرائوخو که مصدومیت را پشت سر گذاشته و اسکار مینگوئزا کاهش یافته است. کومان پس از بازی با رئال سوسیداد گفت:«آنها بازیکنان بارسلونا هستند و می‌توانند تحت فشار بازی کنند و نشان داده‌اند که در بازی کیفیت و آینده دارند. کاملاً به آنها اعتماد دارم»

سرمربی هالندی در پایان افزود«در این تیم رقابت وجود دارد اما من دو پسر جوان را به دلیل کیفیت و سرعت در دفاع انتخاب کرده‌ام. من واقعاً از چگونگی عملکرد آنها تاکنون خوشحالم. پیگیری اریک گارسیا ممکن است به دلیل مطالبات مالی منچسترسیتی دشوار شده باشد اما در حال حاضر دو بازیکن جوان امیدوار کننده در عقب  بازیکنان بارسلونا می توانند کمی راحت‌تر نفس بکشند».

بارسلونا و رئال سوسیداد در چارچوب یک دیدار زودهنگام از هفته نوزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند. بلوگرانا در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت را پشت سر گذاشت و در نهایبه به هر زحمتی که بود توانست کامبک نیمه اول خود را حفظ کند و پیروز زمین لقب بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала