ترامپ از ترک کاخ سفید امتناع کرد

© REUTERS / ERIN SCOTTترامپ از ترک کاخ سفید امتناع کرد
ترامپ از ترک کاخ سفید امتناع کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده امریکا به مشاوران از امتناع خود از ترک کاخ سفید خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌ان‌ان، مشاوران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین امریکا می‌گویند که وی با عصبانیت از امتناع خود از ترک کاخ سفید خبر داد.

در لحظات «عمیق‌ترین انکار»، ترامپ به چند مشاور خود گفته است که در روز تحلیف جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب امریکا، از ترک کاخ سفید امتناع خواهد کرد.

یکی از مشاوران ترامپ می‌گوید: «او هیستریک ایجاد کرد» اما احتمال داد ترامپ در هرحال قصد دارد آنجا (کاخ سفید) را ترک کند و فقط عصبانی شده است. دستیاران از این صحبت‌های ترامپ نگران شدند، اما کمتر کسی باور دارد که ترامپ واقعاً تا آخر بر ماندن در کاخ سفید پافشاری خواهد کرد.

کاخ سفید  هیچ توضیحی در این مورد نداده است .

پیش از این، همسایگان ترامپ در استراحتگاه خصوصی مارآ لاگو در شهر پالم بیچ (ایالت فلوریدا) با نقل مکان وی از کاخ سفید به آنجا مخالفت کردند. آنها از این واقعیت که رئیس‌جمهور امرکا می‌تواند برای اقامت دائم به آنجا نقل مکان کند، ناراضی بوده و قصد دارند اقامت ترامپ در این باشگاه ممتاز را از لحاظ قانونی و حقوقی ممنوع کنند.

15 دسمبر، ترامپ درباره شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری امریکا توضیح داد. وی می‌گوید که او به دلیل اشتباه در عملکرد دستگاه های رأی گیری‌، آرا کمی را به دست آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала