Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی و ثبت یک رکورد دیگر؟

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020 Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Champions League - Group G - Juventus v FC Barcelona - Allianz Stadium, Turin, Italy - October 28, 2020  Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با به ثمر رساندن 2 گل مسی می‌تواند یک شب رویایی برای خودش بسازد و البته یک رکورد تاریخی را از آن خود کند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب می‌تواند یکی از مهم ترین شب‌های مسی در راستای رسیدن به افتخاراتی دیگر باشد. او دیر یا زود رکورد پله در رابطه با 643 گلش در 19 سیزن برای یک تیم باشگاهی را می‌شکند و این رکورد احتمالا با آمار بهتر، یعنی در 17 فصل شکسته می‌شود.
پس از شکستن رکورد، مسی به بازیکنی با بیشترین گل برای یک تیم باشگاهی در تمام تاریخ تبدیل می‌شود. رکوردی که برای 50 سال دست نخورده باقی مانده است.

​در زمینه کسب جایزه ال پیچیچی (جایزه آقای گلی اسپانیا) هم اکنون اویارزابال با 7 گل به طور مشترک با آسپاس در صدر جدول آقای گلی قرار دارد و مسی که 5 گل زده در تعیقب اوست. امشب اویارزابال بازی نخواهد کرد و باید دید مسی در غیاب او، به صدر جدول آقای گلی می‌رسد یا خیر.
مسی یک رکورد جالب هم مقابل سوسیه‌داد دارد. او در 21 بازی برای این تیم 14 گل زده است. پیش از شیوع کرونا هم مسی تنها گل بارسلونا در دیدار مقابل سوسیه داد را به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала