Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس در تلاش ماندن؛ یوونتوس و پی‌اس‌جی در کمین

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس دوست دارد به هر طریق ممکن در رئال بمامد در حالی‌که یوونتوس و پی‌ای‌جی شرایط او را دنبال می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید فقط به باشگاه فعلی‌اش چشم دارد. با این حال طبق گزارش منابع مختلف تمدید قرارداد وی اما در مرحله نهایی شدن نیست. در هر صورت شرایط کاپیتان مادریدی‌ها برای آینده وی روشن و دقیق خواهد بود.

رئال مادرید سرخیو راموس را در پایان فصل از دست خواهد داد زیرا قرارداد وی تا جون آینده ادامه دارد. در حال حاضر گزارش شده که بازیکن ملی پوش اسپانیایی به دلیل امضا نشدن تمدید قرارداد به صورت رایگان در حال جدایی است. خروج سرخیو راموس در حالی صورت می‌گیرد که به خصوص PSG و یوونتوس در صورت ایجاد موقعیت در کمین شکار او هستند. با این وجود راموس ایده‌های روشنی برای آینده خود خواهد داشت.

کاپیتان فقط رئال را می‌خواهد

فابریزیو رومانو به عنوان بخشی از پادکست Que Golazo ، پرونده سرخیو راموس را به روزرسانی کرد. طبق اطلاعاتی که خبرنگار اسکای اسپورت فاش کرده است، بدون شک آینده کاپیتان رئال روشن نیست ولی حداقل در ذهن بازیکن این است که به هر قیمتی در رئال مادرید ادامه دهد. با این حال، اکنون هیچ توافقی بین راموس و رئال حاصل نشده است. سرخیو راموس دوست دارد قرارداد دو ساله امضا کند و انتظار می‌رود مذاکرات بیشتر طی هفته‌های آینده انجام شود. درهمین حال و طبق گزارش CBS Sports زین الدین زیدان قصد دارد برای تسهیل کارها با راموس گفتگو کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала