رسانه ها: کوریای شمالی واکسن ضد کرونای روسیه را خریداری کرد

© Photo / Russian Direct Investment Fundکوریای شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرد
کوریای شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه جاپانی، در گزارشی از خریداری واکسن روسی ضد کرونا از سوی کوریای شمالی خبر داد. نشریه میزان دوز های خریداری شده را مشخص نکرده.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه جاپانی آساهی نوشت: کوریای شمالی قراردادی با روسیه درباره خرید محموله‌ای از واکسن " Sputnik V " ضد ویروس کرونا منعقد کرده و تجهیزات ویژه تشخیص این عفونت را از چین دریافت کرده است.

 این روزنامه یادآور شده که ارزش این قرارداد و میزان محموله واکسن‌های روسی مشخص نیست، فقط اشاره شده است که به طور انتخابی تزریق واکسن " Sputnik V " به روی برخی نمایندگان حزب کارگر کوریای شمالی آغاز شده است. به نوشته این روزنامه جاپانی، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص واکسیناسیون "کیم جونگ اون" رهبر کوریای شمالی وجود ندارد.

 روسیه: واکسن Sputnik V برای آرژانتین بزودی تولید می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: واکسن کرونای Sputnik V به زودی به دسترس آرژانتین قرار داده خواهد شد

طبق اطلاعات این نشریه، علاوه بر این، مقامات پیونگ یانگ همچنین تجهیزات ویژه تشخیص بیماری COVID-19 ، از جمله دماسنج‌های دقیق را از چین دریافت کرده است.

این روزنامه با استناد به منابع اطلاعاتی کوریای جنوبی و محافل تجارتی چین می نویسد، این دماسنج‌ها در مرزهای مشترک چین و کوریای شمالی نصب شده‌اند تا به تدریج فعالیت اقتصادی بین دو کشور از سر گرفته شود.

98 در صد تجارت خارجی کوریای شمالی با چین است.

بر اساس آمار رسمی، هیچ موردی از عفونت ویروس کرونا در کوریای شمالی گزارش نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала