Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر «لیونل مسی» شایعات مذاکره با پاری‌سن‌جرمن را رد کرد

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا مذاکره بر سر انتقال پسرش به پاریس را تکذیب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خورخه مسی، پدر و وکیل لیونل مسی خبرها در خصوص مذاکره بر سر انتقال فوق ستاره را تکذیب کرد. خورخه مسی اعلام کرد که ماه‌هاست آرژانتین را ترک نکرده و اصلا در بارسلونا حضور نداشته است.

ليونيل ميسي أول لاعب يهز الشباك في 16 موسما متتاليا بدوري أبطال أوروبا  - اسپوتنیک افغانستان
استقبال هم‌تیمی سابق مسی از انتقال او به منچسترسیتی

شب گذشته شبکه تلویزیونی «ال‌چیرینیگتو» در خبری اعلام کرد که خورخه مسی در کنسولگری قطر در شهر بارسلونا حاضر شده تا با سران باشگاه پاریس برای انتقال پسرش به پی‎اس‌جی مذاکره کند. این خبر شدیداً مورد انتقاد پدر مسی قرار گرفت و به این مسئله در صفحه شخصی خود در استوری اینستاگرام واکنش نشان داد.

از طرفی لیونل مسی در بارسلونا هنوز قراردادش را تمدید نکرده است، قراردادی که تا پایان این فصل اعتبار دارد و پس از آن لئو مسی تبدیل به یک بازیکن آزاد می‌شود که می‌تواند در تابستان 2021 راهی باشگاه دیگری شود. البته این احتمال هم وجود دارد که لئو مسی در ماه های باقی مانده باز هم قراردادش را با آبی و اناری‌ها تمدید کرده و در این باشگاه بماند.

مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت و از پاری‌سن‌جرمن و منچسترسیتی به عنوان دو مقصد احتمالی او نام برده می‌شد اما در نهایت فوق ستاره آرجنتینی تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و انتقادات تندی را روانه مدیریت باشگاه کرد. باید دید که تصمیمِ لئو در آینده چه خواهد بود.

با توجه به اینکه انتخابات ریاست بارسا هم در پیش است، مدیریت جدید می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم گیری بازیکن آرجنتینی داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала